Någon som har lust att hjälpa?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Ewe J
  • Startdatum Startdatum
Sv: Någon som har lust att hjälpa?

Anledningen till att hon sprungit så illa tror jag är för att hon har haft ont i ryggen.. Tillslut kunde hon knapt springa.. Har inte märkt av de alls fören 2 veckor sen ca... Så förta veckan så kom en kille o rätade till de.. Han sa att de vart så länge... Typ bak vid kårset.. Dom som hade henne förut sa att hon bruka galoppera med bakbenen o både jag o mamma har med uppleft de någon gång men efter som att de slutade så bryde vi oss inte.. Dom sa att hon brukade göra så när hon ståt några dagar... Men han sa att hon hade haft ordenkligt ont.. Så nu är vi på gång i gen.. han s att vi kan behövba rätta till de om ett tag i gen.. Men han sa att de var konstigt att hon inte hade mer späninga fram efter som att de var så mycke "fel" bär bak

Menade han SI-leden? Rätt vanligt bland hästar, som jobbar fel, gått omkull mm. Har haft flertalet sådana, verkar bara få hem sånna jag :rofl:

Sv: Någon som har lust att hjälpa?

Menade han SI-leden? Rätt vanligt bland hästar, som jobbar fel, gått omkull mm. Har haft flertalet sådana, verkar bara få hem sånna jag :rofl:

Nää tyror inte de.. Han nämde inget om de i allafal

Liknande trådar

Hästvård Förlåt för novell. Jag brukar inte rådfråga om sånt här över nätet men jag har stora problem med min ponny och vet inte längre villa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 780
Gnägg Igår kväll hände något som jag har så otroligt dåligt samvete för idag. Min häst är otroligt envis och ibland lyssnar han inte även fall...
Svar
11
· Visningar
1 780
Senast: _FiA_
·
Trav Måste bara skriva av mig lite då jag inte har någon att bolla tankar och ideer med. Har en 2 årig kallblodtravare som jag har fött upp...
Svar
4
· Visningar
2 666
Senast: anhe
·
Relationer Med risk för att detta blir väldigt långt, så ber jag redan nu om ursäkt. Jag har för några veckor sedan brutit med min särbo. Det gick...
Svar
18
· Visningar
2 897
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka