Sv: Någon som har lust att hjälpa?
Menade han SI-leden? Rätt vanligt bland hästar, som jobbar fel, gått omkull mm. Har haft flertalet sådana, verkar bara få hem sånna jag
Anledningen till att hon sprungit så illa tror jag är för att hon har haft ont i ryggen.. Tillslut kunde hon knapt springa.. Har inte märkt av de alls fören 2 veckor sen ca... Så förta veckan så kom en kille o rätade till de.. Han sa att de vart så länge... Typ bak vid kårset.. Dom som hade henne förut sa att hon bruka galoppera med bakbenen o både jag o mamma har med uppleft de någon gång men efter som att de slutade så bryde vi oss inte.. Dom sa att hon brukade göra så när hon ståt några dagar... Men han sa att hon hade haft ordenkligt ont.. Så nu är vi på gång i gen.. han s att vi kan behövba rätta till de om ett tag i gen.. Men han sa att de var konstigt att hon inte hade mer späninga fram efter som att de var så mycke "fel" bär bak
Menade han SI-leden? Rätt vanligt bland hästar, som jobbar fel, gått omkull mm. Har haft flertalet sådana, verkar bara få hem sånna jag