Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav Jag letar efter en häst som jag inte kan hitta. VArken på sportinfo eller på blodbanken. HAr försökt med olika stavningar men jag vet...
2
Svar
32
· Visningar
4 490
Senast: Jaba
·
P
Trav Ja, det här har jag klurat på länge, och nu måste jag få svar;) Jag hade praktik i ett travstall för ca. 2 år sedan, vi lindade dom...
Svar
18
· Visningar
2 037
Senast: Powerful
·
T
Trav Ska börja med att säga att jag har ingen aning om jag har lagt denna tråden på rätt ställe, återstår att se hur mycket skäll jag får...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Snurrfian
·
D
Trav Nån mer än jag som kommer stå på kö när han går till avel? :love: Måste iof ha ett sto också.. men sånna detaljer kan man inte bry...
Svar
4
· Visningar
1 335
Senast: Indyhope
·
J
Trav ...Ja som sagt, blev ursparkad ur vagnen av en 2 åring idag... En supersnäll märr som aldrig visat några tendenser till att slå innan...
2
Svar
22
· Visningar
2 553
Senast: Jennifer Nilsson
·
Trav Nån som har en Nissevagn eller har haft ? Är dom såpass bra som det sägs ?
Svar
12
· Visningar
4 023
Senast: Sonic76
·
T
Trav Det är ju nya regler from i år angående vilka lopp olika kuskar får köra i. Har letat på STC, men hittar inte informationen angående de...
Svar
16
· Visningar
4 751
Senast: Cambrie
·
K
Trav Hur många dagars anmälningsförbud är det om man stryker för feber? Jag var ju säker på att det var två dagar bara, men det var det ju...
Svar
8
· Visningar
2 180
Senast: Cambrie
·
M
Trav Hej jag undrar om det är någon som har prövat conquer,är det bra?? och hur mycket kostar en spruta,är det någon karens, Kan man...
Svar
1
· Visningar
863
Trav Vad betyder det? Det står i proppen på en massa tävlingsdagar när det är v5????
Svar
2
· Visningar
1 666
Senast: Skaune
·
Trav Ska vi ha en liten gissningslek! Hur många ston kommer hingstarna att betäcka 2008 i Sverige? Nedan är fjolårets hingstar med siffror...
Svar
3
· Visningar
1 658
Senast: Natasja
·
Trav Jag har en ruskigt fin islandshäst med en riktigt riktigt fin trav. Helt hypotetiskt , får hon starta i ponnylopp?
Svar
13
· Visningar
1 276
Senast: ghost
·
F
Trav hej allihopa. Jag har låtit mitt 9 åriga kallblod vila nu i 2-3 månader och har börjat "sparka igång" honom nu, från grunden. Har...
Svar
17
· Visningar
2 557
Senast: m0rphene
·
Trav vill jag gärna höra.Ju tokigare desto bättre :angel: .
5 6 7
Svar
135
· Visningar
15 499
Senast: schelin_j
·
Trav Ni som skriver kontrakt mellan tränare/hästägare och catchdriver, hur är kontrakten utformade? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 178
Senast: Djurjouren
·
N
Trav Köpte min nya häst sept 07, en 7-årig kallblodstravare som jag både körtränar o ridtränar (mest ridning). Trivs jätte bra med honom och...
Svar
5
· Visningar
1 344
·
Trav är det någon som har koll på internationell travsport i australien? bara skriva nått som e iallfall lite, ja har då ingen koll alls. vad...
Svar
9
· Visningar
2 954
Senast: sara_18
·
Trav Vad är det för skillnad på Italiencheck, Kanadacheck & Raymondcheck & när och varför använder man dem?
Svar
6
· Visningar
5 551
Senast: j_m_b
·
Trav Jag ska beställa lite travsaker på nätet och tänkte beställa lite liniment. Har redan cedar oil så jag tänkte beställa lite annat och...
Svar
19
· Visningar
3 034
·
Trav Har länge letat efter en ganska ljusbrun sele för att bara ha som tävlingssele. Älskade den brun/röda Finn tack selen men tyvärr finns...
Svar
9
· Visningar
1 380
Senast: Lookahead
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka