Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Vet inte riktigt hur jag ska göra:confused:Hästen startade, fick ett bra lopp, men kunde INGET till slut?:confused:Ner till stallet...
Svar
6
· Visningar
1 340
Senast: Comfort
·
B
Trav Min häst blev blistrad med Cedar i onsdags, vilket tog ganksa hårt, nu har hon som små sår som rinner, när våga jag tvätta benet med...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
14 441
Senast: fethajja
·
Trav Har köpt en flaska speedway till min ridhäst, så nu tänkte jag höra lite med er travhästägare (ni brukar vara kunniga på sånt här) På...
Svar
1
· Visningar
4 362
Senast: Cambrie
·
K
Trav Var kan jag köpa bra travkläder via nätet?
Svar
4
· Visningar
3 841
Senast: fethajja
·
F
Trav Har problem med min treåring som jag köpte i höstas. Hon är het, inte bara vanligt "ligger på" utan het med stort H. Och verkar bara bli...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 146
Senast: oki
·
S
Trav Det finns med all säkerhet en tråd om detta någonstans, men jag hittar inte den med sökfunktionen så då måste jag fråga. När man...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: missdragon
·
Trav Behöver köpa tungband till hästen, men vad tycker ni är bäst, läder eller textil/kardborre? Spelar det någon roll egentligen?
2
Svar
37
· Visningar
2 809
Senast: missdragon
·
L
Trav Hej jag är väldigt intresserad av att rida montè med min häst så jag har några frågor... Vilken Speciell utrustning? Vad kostar...
Svar
15
· Visningar
2 280
Senast: Maddizz
·
Trav Angående de nya Transporteringsbestämmelserna... Tydligen är det inte så klart som man trodde från början,. Jag vet att sådana här...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 873
Senast: Natasja
·
S
Trav Hej, Jag har sen några veckor en kallblodstravare från 12 år, som senaste åren är kört och en lite riden. Vi vill använda henne för att...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: Sammy
·
J
Trav Går det köra en sulky eller speddcart på en bröst sele som träning. jag har en bröstsele och jag kom bara på tanken om man kunde det...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: jojjogalopp
·
Trav Ni som kör in med slaggjord, när slutar ni att slänga på den av automatik vid typ promenadkörning när man vet att de inte kommer att gå...
2
Svar
20
· Visningar
1 954
Senast: dolphinsmile
·
J
Trav Nu har jag fått i tre olika allternativ av tre ägare ,alla tre har erbjudit mig att få träna hästen åt dem, jag är ny inflyttad och...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: dolphinsmile
·
Trav Bara nyfiken, hur ofta och hur hårt tränar ni era starthästar? Efter en diskussion med personen som hyr in sina hästar i samma stall som...
Svar
19
· Visningar
5 262
Trav Vad betyder distansgalopp i resultatlistan?
Svar
2
· Visningar
930
Senast: gitte13
·
Trav vurpan går på rullning på någon norsk trav-kanal... det var 4st inblandade, men en häst blev liggande... någon som vet vad som hände...
2
Svar
21
· Visningar
2 326
Senast: Snazzy_Millie
·
Trav Hoppas moderator låter den här tråden ligga kvar eftersom jag är nyfiken på vad just travfolket fodrar sina tränande/ startande hästar...
2
Svar
38
· Visningar
4 822
Senast: phoenix
·
Trav Nu har det löst sig här hemma o jag tänkte äntligen gå monté-licens kurs men nu ska inte hemmabanan ordna någon kurs i vår, enbart i...
Svar
6
· Visningar
1 205
Senast: Argona
·
J
Trav Ja jag funderar på att leasa en häst osm har lite över 800 000 kr på sig. HUr mycket lopp kommer det att finnas i denna klassen tror ni...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: Jaba
·
Trav Upprörd över Berghs bestraffning. Visst han drev,han drev länge och så...men hästen undersöktes av veterinärer och inga märken trots...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 101
Senast: Konie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar