Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Såg ni reportaget om den skånska galopptränaren på lunchen idag, såg ni täcket hon hade på den ena hästen ute i padocken? Bogfritt...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Farao
·
Trav Påbörjade min fråga i tungband tråden men hade bara Oki som svarade där. Fick då tips om en sk "bygel" som Oki så fint ritat :D Men...
Svar
15
· Visningar
1 587
Senast: dolphinsmile
·
T
Trav Har hört att man ska ha loksele när man kör med tryckvagn, stämmer detta? Isåfall, vad är anledningen till det?
Svar
2
· Visningar
1 171
Senast: BitterAss
·
K
Trav Nio hingstar, däribland de nyblivna fyraåringarna Laddie, Flirtin Man, Quite Easy, Staro Azazell och Up Front Larry, har granskats av...
Svar
12
· Visningar
2 221
Senast: Indyhope
·
Trav Okej, jag är frälst, jag köpte Stride till en häst och det var skitbra, men DYRT :crazy: Jag vill gärn age dessa bra grejor och vill ha...
Svar
5
· Visningar
1 302
Senast: peace
·
D
Trav Jag antar att det är de man ska ha om man bara ska träna häst? Är det någon som vet hur kursen går till? Måste man köra häst på...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 496
Senast: schelin_j
·
Trav ja, alltså, hur snabbt efter avklarat licensprov har man rätt att startanmäla till lopp? :banana::banana:
Svar
4
· Visningar
1 292
Trav Nu ska jag investera i pulsmätare och jag vill vet avilken som är bäst. Jag vill köpa en helt färdig, jag vill inte försöka pussl aihop...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: ghost
·
Trav Kan man hitta det på nätet? Jag råkar vara lite nyfiken på en häst som gick provlopp där igår.
Svar
7
· Visningar
2 155
Senast: Hopppsan
·
Trav Finns det några krav för att bli travjournalist? Finns det ingen som korrekturläser? Robin Johansson skriver på atg.se "Sjukt bra dag...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: oki
·
Trav Har för mig att det diskuterats tidigare på forumet, hittade en bra bild på hur det sitter! Den är alltså lagd ett varv om underkäken...
2
Svar
31
· Visningar
3 372
Senast: wildrose
·
Trav Nyfiken i en strut som jag är undrar jag vad Dream Vacation har hittat på? Har bara sett svartvita bilder från den sidan av honom, men...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 887
Senast: Zandrah
·
Trav Jag har drabbats av stor frustration och känsla av hjälplöshet och sträcker mig nu efter hjälp i alla läger. För att börja från...
Svar
17
· Visningar
2 976
Senast: Corminta
·
A
Trav jag har ett varmblod som har ett problem jag inte lyckas att lösa. Han travar bra på raksträckorna men sen kommer kurvorna där går...
Svar
12
· Visningar
1 839
Senast: His Majesty
·
Trav Finns de nån stans man kan läsa om den från 2007 o äldre. På nätet eller nåt?
Svar
2
· Visningar
902
Senast: tinafinis
·
Trav jag var inne och pratade med travshoppen på Klamar häromdagen, där hade han en billig QH sele till salu, men den fanns bara i ponny. Han...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: cämela
·
Trav Vet itne om de finns nån länk här... Men ialla fall. Jag är svag för Valley Victory pollar... Vad har ni för åsikter o tankar om...
Svar
14
· Visningar
1 453
Senast: tinafinis
·
D
Trav vad anser ni om unghästar och stretching?
Svar
4
· Visningar
861
Senast: dolphinsmile
·
Trav Era erfarenheter av avkommorna? Nyfiken, har en stor märr efter honom
2
Svar
26
· Visningar
2 571
Senast: Cappis
·
Trav Vet någon om även listhingstar finns med i STC:s hingstkataloger?
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Indyhope
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka