Är det ärrvävnad på Dream Vacation?

Sv: Är det ärrvävnad på Dream Vacation?

Det är till DV dom ska..:D

WSB är väl i Sydostasien..hmm eller var det i ett buddhatempel uppe på Himalaya..nåt?? Eller så kanske han badar i Etnas krater??

;)

AM

*fniss*

Nä, men seriöst. Skulle inte han komma tillbaka till Sverige i år?

ser inte pigmentfläckar annorlunda ut? det där ser ju mer ut som vita hår.. han kan inte varit med om en liten "olycka" och att det sedan växt ut vita hår? om inte annars ser det ju ut som sån där teckning paintar kan ha.. fast det vore otroligt lustigt om det vore något sådant :p

I det här fallet menade jag självklart pigmentfläckar så som vita hår.
Och så visade det ju sig också vara.
Ursäkta min otydlighet. :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 169
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka