Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav Bakskygg/bakrädd pratas det ju en del om i samband med inkörning men jag har en ponny som är markskygg:crazy: Har ni några tips ang hur...
Svar
10
· Visningar
1 227
Senast: Volvia
·
K
Trav Har suttit och kollat runt i olika fodertrådar på vårt forum. Åsikterna är uppenbart många, framför allt om Betfor. Skulle därför...
2
Svar
21
· Visningar
1 822
Senast: Cec
·
Trav Hittade idag en gammal trad om utrustning for travhastar dar det fragades om vad de olika attiraljerna var for nagot. Istallet for att...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Americanese
·
P
Trav Till er alla som har kunskap om avel. Jag skulle vilja ha förslag på passande hingstar till mina ston. 13 åringen e. J.R Broline ue...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: oki
·
  • Låst
Trav jag ha blivit erbjuden en 1,5 år hingst... han e hur snäll som hälst och inkörd men det e ett probelm .. han ha fel på sina knä...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
19 012
Senast: ameo
·
G
Trav Hej! Nu undrar jag om ni som provat tuppkamspasta, märkt av positiva effekter av detta prep? :bow:
Svar
1
· Visningar
832
H
Trav Okej, nu har jag hört så många olika saker att jag blir helt förvirrad :confused: Jag vill nu höra allas åsikter och kunskaper inom...
Svar
12
· Visningar
6 366
M
Trav vad tror ni om honom som avelshingst? nån som har träffat nån avkomma till honom, hur är den i såna fall? (exteriör, psyke mm) :)
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 784
Senast: Gimmie
·
Trav Detta gäller mitt projekt nr2: ostartad 6årig travhäst, endast kvalad. Han är ursnäll att köra, jättego på alla vis och lätt att ha och...
Svar
14
· Visningar
5 765
Senast: grodan boll
·
K
Trav Är det någon aktivitet på tränings-travbanan i Öjaby - Växjö ?? :confused::confused::confused:
Svar
8
· Visningar
2 372
Senast: Cambrie
·
D
Trav Som kallblodsavelsfantast så har jag sök över hela internet för en samlad sida med info om aktuell hingsthållare om kallblodshingstar...
2
Svar
20
· Visningar
4 104
Senast: dolphinsmile
·
Trav Kan inget om trav, men är ute efter ett knäskydd till min häst, Finns det något skydd som skyddar framsidan av knäet (ska ha vid...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: kirin
·
Z
Trav -05 och 06 har jag fått hemskickat en liten tjock hingstkatalog (gratis) med alla vbl hingstar i sverige och vissa fryshingstar i . Med...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 965
Senast: Indyhope
·
Z
Trav Min dator har krashat och tyvärr försvann några bilder på några hingstar jag hade. Har sökt på internet men hittar inte ngn av dessa...
Svar
4
· Visningar
1 049
Senast: zavannah
·
H
Trav länk till blodbanken : http://www.blodbanken.nu/servlet/GetBBData?breed=warm&lang=swe&trotter=umarije+volo Hon har en "gammal" stam...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Half moon
·
S
Trav När klipper ni era travhästar och hur brukar ni då klippa? :d
Svar
10
· Visningar
1 895
Senast: Lazio
·
Trav Har ju skrivit här om fröken röd som inte vill ha tungbandet, och leasingtagarna har gett upp. Min mamma(som deläger henne ihop med mig)...
Svar
9
· Visningar
1 085
Senast: BitterAss
·
  • Låst
Trav Jaha,nu va det dax att boka hingst då..i år föll mitt val på den superintressante hingsten UP FRONT LARRY son till Andover hall och en...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: ameo
·
H
Trav vad tycker ni om honom? hur är hans avkommor? lägg gärna in bilder på hans avkommor. Han har ganska bra avelsindex för att vara en...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: Gimmie
·
T
Trav Hur fungerar det där med att leasa häst? Vad är det för regler som gäller? Kan det jämföras med att ha häst på foder? Hur mycket...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Victorious
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka