Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Kolalde lite på travet på tv igår. Var från Solvalla. I ett lopp var det en häst som kom för nära ekipaget framför. Kusken framför...
2
Svar
24
· Visningar
2 464
Senast: Montéryttare
·
Trav Fick just ett samtal från Menhammar. Inatt tvingades man kastrera Varenne på grund av pungbråck. Vi som bokat ston till Varenne erbjuds...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Nafayette
·
Trav Någon som vet var Mack Lobell kommer att står i år??:confused:
Svar
3
· Visningar
966
Senast: _Runaway_
·
Trav Jag som inte vet nåt om trav alls behöver hjälp! Jag har tänkt ta föl på mitt kallblodstravarsto, men vilken hingst ska jag använda...
Svar
16
· Visningar
1 902
Senast: Hammond
·
Trav Brukar ni besiktiga travhästar innan köp? Vad ska man tänka på vid köp av travhäst ämnad för travet? Vid ridhästar är de ju massa...
Svar
10
· Visningar
1 309
Senast: tinafinis
·
U
Trav Vi har ett sto som inte är i travträning längre, och vi funderar på om Egon Lavec skulle kunna bli en bra pappa? ;) Jag menar, någon som...
Svar
8
· Visningar
1 811
Senast: Konie
·
Trav Ja, vad tycker ni om Gidde Palema som avelshingst? Är det en nit eller en hit? Har hört att hans avkommor kan vara ganska skarpa -...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 853
Senast: fethajja
·
Trav ...Vad är det för hingst? Någon som har träffat avkommor till honom? Lynne? Exteriör?
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Natasja
·
Trav Jag har ett 2-årigt kallblod som jag börjat köra. Problemet är att han inte kan skritta! Han skrittar en kort stund precis när jag...
Svar
13
· Visningar
1 179
Senast: Russin8
·
Trav Det ena stoet har en tendens att spricka i karlederna vid tuffare jobb. Hon är den enda i stallet som har detta problem och det verkar...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 692
Senast: fethajja
·
Trav Där jag jobbade tidigare så fanns en häst vars ben var exigt när det föddes. Igentligen skulle väl det opererats eftersom det var rätt...
2
Svar
20
· Visningar
2 385
·
Trav Har nu vid ett flertal tillfallen forsokt att fa svar pa vad premielopp egentligen innebar utan att lyckas. Att (ung)hasten ska ga en...
Svar
9
· Visningar
1 831
Senast: Tosen_85
·
Trav Vad tror ni om Gallant Baron, är han prisvärd? Är det någon som känner till hur psyket hos hans avkommor är?
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: Johlin
·
Trav Rubriken ärligt stulen från forumet Avel..hehe men omgjord för "vår" gren. Vad tror ni om t.ex Starchip?? Överskattad? I alla fall...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 998
Senast: Natasja
·
G
Trav Jag skulle verkligen behöva hjälp och lite tips från er som har koll på träning och problem med haserna. Har en kallblodstravare som...
Svar
3
· Visningar
1 342
Senast: Lillaloppan
·
Trav Som rubriken lyder... Torvald har liknande på moderstammen...
Svar
8
· Visningar
1 033
·
Trav Förmodligen en korkad fråga, men... När använder man en långbrösta och varför?
Svar
1
· Visningar
1 056
Trav jag var nere med damen och böjde hos chefen idag. 1 1/2 grad vf knä, 1 grad hela höger bak. reagerade på höga böjet sen. Han sa ...
2
Svar
25
· Visningar
2 355
Senast: solros
·
Trav Åker ni till samma veterinär alltid? el. bytar ni? Eller använder ni olika beroende på vad det är ni söker för? Känner ni oxå ibland...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: FunnyFlyer
·
Trav Jag vill börja träna och köra på travet, funderar på att ta ett för efter mitt 5 årigs sto. Hur skall jag göra för att ta den licensen...
Svar
4
· Visningar
1 171
Senast: FunnyFlyer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10