Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav En kompis och jag kommer inte överens om ni vet dom där "luddarna" man sätter på stolparna till huvudlaget, om dom heter Mack Lobellare...
Svar
10
· Visningar
1 759
Senast: Tagliabue
·
I
Trav Hej! En fråga som jag har undrat över jättelänge. Vad går snabbast, trav eller galopp? Alltså maxhastigeheten på de olika...
Svar
4
· Visningar
13 063
Senast: jezzy
·
A
Trav Var inne med min 4 åring idag och körde fort... Hästen har gått premie och vatt igång länge, men blev sjuk i höstas när hon skulle...
2
Svar
39
· Visningar
6 692
Senast: jezzy
·
Trav hur kör ni med era unghästar för att förbereda dom för kval? skillnad på upplägget för kall-/varmblod? Vilka tider vill ni att dom ska...
Svar
3
· Visningar
1 370
Senast: martha
·
Trav Hur ofta måste hästen vara vaccinerad för att få starta i Danmark?
Svar
4
· Visningar
876
M
Trav Hallo alla kallblodsvänner. Har precis köpt en treåring, Tombo prinsen, som är alldeles underbar. Det är ju tänkt att han ska bli en...
Svar
15
· Visningar
1 691
Senast: Maya502
·
E
Trav Hejsan. Jag tänkte höra om någon hade lite information att dela med sig om travsporten i Italien? :crazy: Tex. Tävling Största...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: gulan
·
Trav Hoppas att travfolket kan hjälpa mig...när man skriver om att en häst har t ex 11.0 ak, vad betyder ak? Tack :bow::bow:
Svar
7
· Visningar
4 485
Senast: Giantchill
·
Trav Var vänder man sig om man vill lämna ett anonymt tips om en tränare som ev. pysslar med förbjudna preparat? Är det STC man ska ta...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Riley
·
Trav Vet nån vilken sorts foder alla proffstall använder sig av? Speciellt de framgångsrika då?
2 3
Svar
52
· Visningar
5 150
Senast: Pinos
·
Trav Har haft lite problem i min kommunikation med STC. Köpte hästen (07:a) direkt när hon föddes så på registreringspapprena stod uppfödaren...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: Mammas
·
T
Trav Jag är rätt vilsen, har en gammal travara, kallblod! Han slår i hop ena bakhoven med framhoven, så när han är skodd så vill hoven...
Svar
4
· Visningar
4 309
Senast: TrollfotsMatte
·
Trav är ute efter en sulky till damen, och funderar å om man ska ha en i trä ellerstålchassi? ur viktsynpunkt? Ur säkerhetssynpunkt? det...
Svar
2
· Visningar
1 383
Senast: oki
·
N
Trav Är det någon här som vet vilka licenser, pappér, utbildningar osv för att få starta i shettistrav? Är dt någon som vet någon bra...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: ameo
·
S
Trav Kan jag ha ett travsele om jag har tänkt att köra med en rockard på grusvägar och asfaltsvägar i skritt och trav? Jag kan ju inte ha ett...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Zandrah
·
Trav Med en vuxen häst spelar det kanske ingen roll på vilken bana man tränar på av det som nämns i rubriken. Men för en unghäst, som ska...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Cambrie
·
Trav Har en häst som "slänger" i sig kraftfodret, fick rådet att börja ge Fibergi. Har hört av många att det är för mkt socker i det och att...
2
Svar
23
· Visningar
2 592
Senast: martha
·
K
Trav Någon som har några åsikter om honom? :confused:
Svar
8
· Visningar
970
Senast: Konie
·
D
Trav Som jag förstått det så ska man vänta med att bestämma vad en häst har för maxpuls till de i princip kan gå premie prestationsmässigt...
Svar
1
· Visningar
1 215
Senast: ghost
·
Trav Ni som ger era hästar massage kanske kan komma med lite tips nu. :) Hur pass nära inpå start ger ni era hästar massage? Kan det påverka...
Svar
13
· Visningar
2 566
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10