Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Trav I min ensamhet satt jag och funderade på hästar med extremt höga startpoäng. Vilka kommer ni att tänka på?? Jag slänger in mitt förslag...
Svar
7
· Visningar
1 544
Senast: Cappis
·
Trav Nu behöver jag lite hjälp av er som har stall själva och hyr ut. Alla sköter sig själva vill säga. Vad har ni för uppsägningstider...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Heffaklumpen
·
Trav Vilket bolag har bäst vilkor för en varmblodig travhäst? Vill ha en försäkring som täcker likvädigt en A1:a Agria eller Sveland...
Svar
11
· Visningar
1 679
Senast: tinafinis
·
Trav .. I skellefteå på måndag? :) Äntligen är det trav här hemma!! :bump::bump::banana:
Svar
1
· Visningar
780
Senast: juvelen
·
Trav Uppföljare på mkin tråd om damen som kankse skulle bahandla bakknä, och huruida det gick eller ej. Tråden utvecklades till diskussin om...
Svar
10
· Visningar
1 167
·
L
Trav Hej ! Jag undrar om någon av er har varit tvungen att visa upp hästens pass vid kval eller tävling ? Brukar ni ha passet med er till...
2
Svar
28
· Visningar
2 228
Senast: kotten
·
Trav Fridhems Ambra har nedkommit med trillingar, något som aldrig tidigare hänt i hästvärlden! www.atg.se
Svar
14
· Visningar
2 793
Senast: dramatik
·
M
Trav Jaha gott folk, tro de eller ej. NollÅttan ska gå o bli skåning, den 1/5 beger sig flyttlasset till ystad, nee jag kunde inte komma...
2
Svar
25
· Visningar
2 227
Senast: Montéryttare
·
V
Trav Jag har, efter ett uppehåll på ca. 8 år, återvänt till travvärlden! Ringrostig som satan, men efter att ha kämpat mig igenom de åttio...
2
Svar
24
· Visningar
3 096
Senast: camillatussen
·
A
Trav Han hade enligt artikel i AF vilat i 7 mån, men skadan var allt för omfattande. Någon som vet hur gaffelbandsskadan såg ut?
Svar
3
· Visningar
880
·
Trav Jag har hört att det finns en fördom att travkuskar inte skulle bry sig om sitt utseende (t.ex. att vissa av dessa mockar i lortiga...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: Illiana
·
S
Trav http://www.atg.se/index.jsp?newsId=1.2091 Trodde han hadde lagt opp for lenge siden, men han er tydeligvis i form. Blir gøy å se...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: spanarn
·
Trav ...man efter ett snabbjobb sitter och skrittar den halvtimmeslånga rundan hem och helt plötsligt blir avbryten i sitt maratonsmsande av...
Svar
19
· Visningar
1 291
Senast: spanarn
·
Trav Jag har en liten liten travare, med små små yttepytteben och hon får skav av sina gamasher, dels av flärpen nedanför kotan men även på...
Svar
6
· Visningar
1 321
Senast: peace
·
S
Trav Hejsan. Jag är en tjej på tolv år, och är helt galen i hästar. Sen jag läst ett par böcker (King of Sunset) Har jag blivit lite...
Svar
16
· Visningar
1 625
Senast: nilema
·
F
Trav hejsan, har en valck på 7 år efter lome elden, håller på att sätta igång honom nu efter en gaffelbandsskada. riktigt grov & sto herre...
Svar
4
· Visningar
1 637
Senast: fethajja
·
K
Trav Verkar han fortfarande i aveln? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: Amanda_Bisa
·
U
Trav Jag tycker Steinlager verkar vara en ganska intressant hingst! Vi har ett sto efter Meadow Roland som är 7 år och som vi funderar på...
Svar
12
· Visningar
1 071
Senast: Giantchill
·
Trav Jag har en sulky med träskalmar, där den ena liksom gått av. (ingen QH) Är det någon som har bytt ut en skalm som har någon aning om...
Svar
10
· Visningar
1 875
Senast: Blondie
·
B
Trav Vad är skillnaden mellan klicksele och vanlig sele? Nack & för delar? Alltså vad är det som är så bra med en sån jämfört med en vanlig...
Svar
18
· Visningar
2 059
Senast: _Runaway_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka