• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Montéryttare
  • Startdatum Startdatum
Sv: Flyttkort

Jag tycker det finns massor av jobb, vad vill du jobba med?

De kvittar... Har jobbat som det mesta, men typ reception, administrativt, säljare eller med Hästar :love:

Jag tänkte att jag skulle packa en flyttlåda idag... det jag hade tänkt o få plats i en, krävde tre *Pust* det känns som att det här inte kommer att bli så lätt hahahaha...

Roligt! Vælkommen hit ner (ja, se dom danska bokstæverna som en vælkomsthælsning!)
Nu blir det snart Buke-trångt hær! (såklart alla vill umgås med oss fantastiska Jægers-bukar :love: )
Førresten så tycker jag vi allihop mailbombar Ballerina och sæger till henne att søka jobbet jag tipsat om!!! :) då blir hon ju oxå skåning :)

Roligt! Vælkommen hit ner (ja, se dom danska bokstæverna som en vælkomsthælsning!)
Nu blir det snart Buke-trångt hær! (såklart alla vill umgås med oss fantastiska Jægers-bukar :love: )
Førresten så tycker jag vi allihop mailbombar Ballerina och sæger till henne att søka jobbet jag tipsat om!!! :) då blir hon ju oxå skåning :)

Härligt, då flyttade jag åt rätt håll i lander då :D
Det skulle vara kul om Ballerina oxå VÅGADE ta steget...inget vågat inget vunnet! ;)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 251
Senast: MiniLi
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 925
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 109
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30