Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Trav Ska ev betäcka mitt sto i år och hittar ingen lämplig hingst. Hjälp:confused:. Hon är e.Pearsall Hanover u:Born du ling. Ca 152 cm hög...
Svar
13
· Visningar
1 356
Senast: grodan boll
·
Trav http://www.dalatravet.se/news.asp?MenuID=2&NewsID=347 :banana:
Svar
10
· Visningar
1 182
Senast: tinafinis
·
F
Trav Hej alla kloka bukefalister :D Nu är det såhär att jag funderar på att köpa back on track paddar till startande travhäst, Efter att...
2
Svar
30
· Visningar
5 328
Senast: LadySara
·
Trav behöver lite hjälp med att hitta hingst till två ston som kanske ska betäckas , så nu vill jag gärna ha lite tips på hingstar till dessa...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 750
Senast: zazza girl
·
A
Trav Vart kan man hitta provloppsresultat från Mantorp. Orkar inte leta igenom deras hemsida, där det förmodligen står någonstans? (ja, jag...
Svar
1
· Visningar
1 151
Senast: ghost
·
Trav Är det någon som vet något om honom?
Svar
18
· Visningar
2 321
Senast: Half moon
·
I
Trav Vad betyder egentligen "Rekord" när man kollar på någon häst på www.atg.se ? Tex: Rekord Livs 15,5K 16,0M 18,9L 14,0aK 15,1aM...
2
Svar
25
· Visningar
2 590
Senast: Corminta
·
Trav pratade med min hovslagare i måndags om att ta tränings licens , men nu e frågan vad man kan göra de och när bruka dom ha kurser i så...
Svar
7
· Visningar
1 100
Senast: fethajja
·
M
Trav Hur stora är era varmblod? Min är nästan 1,70 i manken tycker det låter högt för ett varmblod. Hon bedömdes inte kunna gå på travet då...
2
Svar
20
· Visningar
5 127
Senast: sara_18
·
J
Trav Vi har ett sto som vi fått erbjudande om att betäcka med Super light. Eftersom att vi själva blev lite förvånad vad som var så...
Svar
15
· Visningar
1 133
Senast: Konie
·
Trav jag går i hästköpartankar......... :angel: hästen i fråga är nog den underbaraste individ jag träffat på. livsglad, positiv till allt...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 315
Senast: Netted
·
S
Trav Hallå där! tänkte kolla lite med er som är travkunninga, jag har ett varmblodssto som jag är mkt sugen på att ta ett föl efter, men jag...
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: strösslet
·
Trav Har ringt runt alla de stora bolagen nu. Nu har jag fastnat vid två stycken. Hjälp mig välja..... Jag blir inte klok på detta...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Konie
·
Trav En liten fråga om Vaggeryds travbana nu när säsongen snart skall starta där. Finns det några slingor, mindre banor eller liknande som...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: grodan boll
·
S
Trav Hejsan! Jag har ingen vidare koll på travsaker o har fått till uppgift att göra ren o ta reda på bakgrund om en del saker till ett...
Svar
7
· Visningar
1 087
·
Trav Vilket märke är bäst? Bra passform och som är prisvärda. Vill ha ett par vanliga knäkappor som INTE hasar ner. Skall passa till ett...
Svar
17
· Visningar
2 935
Senast: cämela
·
A
Trav Hej! Jag var nyfiken på att höra vilka som har kallblodiga 1 åringar här? Skriv gärna stam:) Har själv en underbar 1 års hingst...
2
Svar
23
· Visningar
2 478
Senast: martha
·
Trav När anmäla 1:a insatsen till derbyt? Var kan man läsa om den infon?
Svar
2
· Visningar
739
·
Trav Hejsan! Jag vet inte om kan får göra denna tråd, men jag skulle vilja veta om det finns någon här inne som har en del fakta om två...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: solros
·
M
Trav jag har en häst som kan ha nuddat med en brodd vid ballen eller början av strålen,hov slagare har kollat 3gånger och skurit men hittar...
Svar
4
· Visningar
1 387
Senast: minx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka