• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Idrus
  • Startdatum Startdatum
Sv: Rekord ?

Jag är en nyfiken liten jäkel, och en statistikbitare. Är därför lite konfunderad nu. Det finns nämligen endast två hingstar födda 1974 i miljonklubben, nämligen Mr Basket och Ex Lee. Där stämmer dock inte rekorden överens med det du angivit.

Så var nu en snäll människa och rädda min nattsömn, och tala om vad hästen heter? :bow:

Det står iaf det enligt www.atg.se att han är född då. Han heter Inbo Speed ;)

Oj, räddade din nattsämn lite försent :( Hoppas du kunde sova endå ! ;) :angel:

Det står iaf det enligt www.atg.se att han är född då. Han heter Inbo Speed ;)

Tack för svaret! I min "statistikbibel" står Inbo Speed som valack, därför räknade jag inte med honom. Detta är förmodligen ett faktafel, om man nu inte ägnade sig åt en rekordsen kastration på ålderns höst....:D

Tack för svaret! I min "statistikbibel" står Inbo Speed som valack, därför räknade jag inte med honom. Detta är förmodligen ett faktafel, om man nu inte ägnade sig åt en rekordsen kastration på ålderns höst....:D

Jaha okej, valack ? ja, det måste va ett fel :p

Letade på nätet efter info om Wiretapper och kom fram till denna sida där det skrevs lite om honom. Har haft honom som favorithäst i alla år och har svårt att "glömma" honom. Hade en del bilder och annat på honom men tyvärr blev jag av med allt :(
Blev lite nyfiken på "programmet" du har om Wiretapper. Är det möjligtvis något man kan få ta del av :)

Jag insag nu att svenska hastar far rekord aven om de inte vunnit lopp (ja, jag ar seg..) dvs du kan ha rek aven om du ar maiden vid pension. (korrekt?)
Pa denna sidan atlanten far man enbart pers rek om hasten vinner. Dvs rekordet kan tex vara 2 minuter nar hasten kommit tvaa pa 1,55.
Mkt orattvist maste jag saga! Vet ett flertal hastar som kunde sett betydligt intressantare ut pa papper om de fatt sitt rekord oavsett vinst eller ej. *muttrar irriterat*

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 659
Senast: Mabuse
·
Träning Hej! Vi har en New Forest/Shettis blandning som sällskap åt en Irish cob. Det enda hon vill göra är att äta. Om man rider över en äng...
Svar
12
· Visningar
1 615
Senast: Seabaz
·
Hoppning Det var evigheter sedan jag var iväg på meeting, men nu börjar jag bli lite sugen. Det blir isåfall i sommar, lokalt/regionalt med...
Svar
3
· Visningar
2 466
Senast: Buck
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
26 020

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat