hjälp med hingst...

Sv: hjälp med hingst...

Jobbade extra i ett stall där en av Gunnel's avkommor, Immigrant Song, stod en period. En stor, tunn, hetsig & stressad häst. Uppträdde mkt nervöst & var rent utav kokko i skallen mestadels.

Spotlite-märr...:angel:
Hon har en avkomma här uppe i mina krokar som är riktigt fin. Kanske ingen stjärna men en stark, rejäl och nyttig häst som oftast är med där framme i loppen.

Spotlite-märr...:angel:
Hon har en avkomma här uppe i mina krokar som är riktigt fin. Kanske ingen stjärna men en stark, rejäl och nyttig häst som oftast är med där framme i loppen.

Mhmm.!! Å så Quick Pay som morfar, jalla jalla :) men "Mimmi" hade sina stunder. Trots allt gillade jag henne. Men att lasta ur henne när hon anlände en vinterdag till Solvalla från röda Bergsåkers bussen UTAN grimskaft var allt annat än en höjdare för en 15 årig extra jobbare:smirk:

Min avatar är en Spotlite-märr med Quick Pay som mmf. Utblandad med lite franskt...
Behöver jag säga mer...:angel::rofl:
Hon må vara "lite" kokko men är himla fin ändå :D

Liknande trådar

Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
287
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
4 924
Senast: doppler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30