Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hur kommer det sig att tex. Alice 9 år börjar suga luft ur den övre regionen, alltså inte ur "hönan"? Detta började i December. Har kört...
Svar
2
· Visningar
1 234
Senast: tinafinis
·
G
Trav Har problem med att mitt sto suger luft när hon springer snabbare än 30-tempo. Känns som jag har prövat allt:(, är det någon som har...
2
Svar
27
· Visningar
10 649
Senast: gladys
·
Trav Vad är vitsen med att sluta köra p21 lopp? Vår hemmabana har börjat köra ett p21 lopp max var 4-5 tävlingsdag, och då oftast med väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: BitterAss
·
Trav ni som itne har hästen uppstallad på banan.. vad för jobb kör ni när ni åker in och hur ofta... skollnader innan start och långt...
Svar
2
· Visningar
1 580
·
S
Trav JA!!! GRATTIS!!! Till trippeln!!!! :love:
Svar
4
· Visningar
1 001
·
T
Trav Tänkte att det kunde var kul att läsa sådant som inte alla vet om lite kända och för all del okända hästar också. :) Har en hel del...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
29 921
Senast: hetfield
·
Trav scary... jag som är noll insatt men har börjat jobba lite med travsändningar satt så här ikv :eek: är det vanligt att de stegrar...
Svar
10
· Visningar
1 454
Trav så nu har herrn fått knäkappor..har aldrig gått med de i sitt 6 åriga liv. men så nu har han börjat slagit på sig... så på med knäkappor...
2
Svar
25
· Visningar
3 508
Senast: LadySara
·
Trav Brukar X-iga hästar gå på sig på knäna? Jag joggar ju min just nu men då är det inga som helst problem. Han är inte vriden i...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: ghost
·
K
Trav Någon här som ridit eller tittat på montè , tycker det verkar jättekul,stämmer det att det krävs en viss licens och ålder(hästen) för...
Svar
10
· Visningar
1 516
Senast: Ballerina
·
Trav Ska vi dra ihop en buketräff? Buffen kostar 245:- Skulle Americanese och Jari vilja närvara kan ju dom bara dra på sig en kjol.Nemas...
2
Svar
22
· Visningar
1 926
Senast: schelin_j
·
D
Trav Tycker vi ska få en egen också :bump:! Fått nya kallblodstravartidningen? mkt intressant tycker jag.. Kul att läsa om de nya...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 933
Senast: schelin_j
·
Trav Iom att den handlar om reklamen för tävlingarna tror jag den ska ligga här, känns inte som den passar riktigt någonstans. Handlar iaf...
Svar
10
· Visningar
1 326
Senast: Elviramax
·
C
Trav skrev ju i en tidigare tråd om min kallblods 2 åring som fått kotsenbenet av. veterinären gav mig då 2 val "ta bort" eller "stå i box i...
Svar
19
· Visningar
1 686
Senast: ghost
·
Trav långt... Var o kikade på en ettåring igår e: victory party u: lass zandra. Hon var näst intill ohantarad men fann sig snabbt vid...
2
Svar
24
· Visningar
2 274
·
Trav Behöver lite hjälp & nya infalls vinklar. Jag & sambo har juh sen i januari tömkört en 2 åring åt en vän till oss. Allt har gått bra...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 181
Senast: anhe
·
Trav Skulle vilja veta lite om denna "herre",som tyvärr inte finns kvar på denna jord. -Har någon sett honom tävla? lynne? Har faktiskt...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: Indyhope
·
Trav Har ni någon avkomma efter honom? Bilder?? Vad tror ni om honom i aveln? Har väl börjat rätt bra med hans startande avkommor?
Svar
2
· Visningar
1 007
Senast: martha
·
Trav Såg till min stora lycka att jag jobbade inte alls på söndag utan bara natten TILL söndag. Därför ska jag minsann ta mig dit om någon...
Svar
14
· Visningar
1 264
·
J
Trav Sitter här o :d mig runt munnen av alla grejer jag vill beställa ur en katalog med travutrustning - men alla priser är i norska...
Svar
6
· Visningar
1 190
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka