Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Någon som kör snabbjobb med pessoabett? (vet att man ej får tävla på det). Och isf fungerar det bra?
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: Blondie
·
Trav Söker för tillfället jobb och undrar vilka lönevillkor osv som ni som jobbar inom travet har? Jag kan ju inte jobba för fickpengar iom...
2
Svar
26
· Visningar
4 538
Senast: gulan
·
Trav Finns vissa lopp jag skulle vilja se o de kan man ju genom ATG. Jag spelar inte. Är det då helt kostnadsfritt o bli medlem???
Svar
11
· Visningar
11 866
Senast: Zandrah
·
D
Trav Nu måste jag ta upp det här igen.. Det enda jag vill veta är om de är någon som vet hur körprovet ser ut? Gärna på romme eller rättvik...
Svar
19
· Visningar
2 044
Senast: Russin8
·
Trav Hörde av en på min praktikplats (stall) att det finns många inom travvärlden som vill ha sina hästar ridna. Hon tyckte att jag skulle...
2
Svar
32
· Visningar
6 157
Senast: tinafinis
·
H
Trav Har hittat den här sidan http://pathway.ustrotting.com/search/index.cfm?action=result&horse_id=175777 man måste ha inloggningsuppgifter...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Corminta
·
W
Trav Kört intervaller igen med pållen, sedan den 16/4 har pulsen varit väldigt hög efter 15min-88 normalt brukar den vara 60-65. Hon flåsar...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Ballerina
·
Trav Jag har haft min häst nu i snart tre år, han var i tävlingskondition när jag fick honom, och hade startat några veckor innan. men han...
Svar
10
· Visningar
1 454
A
Trav Hej! Är det nån som vet om det går att hyra eller leasa speedcartvagnar?? Lite sugen på att börja köra min travkille=)
Svar
7
· Visningar
1 268
·
K
Trav Vilken är den minsta travare ni vet, men som trots detta varit vinstrik ?? Gärna namn och storlek. Minns att det fanns en för rätt...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
10 708
Senast: Milou
·
S
Trav Någon som har långbröstan från börjes för 639:-? Skulle gärna vilja höra vad folk som har den tycker om den.. kvalite? Den smala lilla...
Svar
3
· Visningar
1 143
·
Trav Har ni bokat hingstar åt era ston än? I så fall VAD?? Vi har tre ston men ska bara betäcka två, inte helt 100 vilka två det blir...
2
Svar
22
· Visningar
2 191
Senast: dolphinsmile
·
N
Trav Nu ska jag störa er med mina puckade frågor igen...:D ska ju försöka regga en dress, men som vanligt fattar jag inget av vad som står på...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: *nuthella*
·
Trav Nu var det länge sedan jag jobbade som hästskötare själv men har sedan dess haft hästar i träning hos olika tränare. Nu flyttar...
Svar
17
· Visningar
3 197
Senast: cämela
·
Trav Läste en tråd på hästvård där en skrev att "det dessvärre var vanligt inom travet". Själv har jag aldrig stött på det i nått...
2
Svar
35
· Visningar
4 108
Senast: ameo
·
J
Trav Bra tycker jag! Men visst är det max 25 lopp till och med 31/12 2007 som gäller? VArför ser jag då ryttare som ridit betydligt...
2
Svar
23
· Visningar
2 047
J
Trav Satt och tittade på gamla elit lopp på nätet! Såg Copiads lopp,hästen kunde helt klart springa,gick ju bra tider redan då!Hur kommer...
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: Indyhope
·
J
Trav Imorgon är det ju dax men vet någon villken tid det är? :)
Svar
3
· Visningar
894
·
A
Trav Hej! Undrar om det är någon som har transport där hästarna står baklänges? Hur tycker ni att det fungerar för era hästar? Negativa...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Aldermarin
·
Trav Hjälp en amatör, vilket av stallen på Rättvik är det som gäller när man som B-tränare ska låna box för banjobb?
Svar
14
· Visningar
1 188
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur