Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Trav Hejsan allihopa! Har just köpt mig en 5 årig varmblodsvalack, Bara 6 starter än så länge! är jättenöjd över mitt köp för hästen är...
Svar
13
· Visningar
2 396
Senast: Hoppalong
·
Trav Min svindyra (enligt mig) räkning på damen förra månaden tycker jag verkar lite väl dyr... Klinikavgift 290 kr böjprov 605kr...
Svar
7
· Visningar
1 117
Senast: ghost
·
M
Trav Ni som äger travhästar; har ni dessa i bolag/firma eller som privatperson/er ? Fördelar/nackdelar med bolag vs privat ?
Svar
1
· Visningar
837
Senast: dolphinsmile
·
Trav Läste en gammal tråd som Tinafinis hade startat: hon fick tydligen bra effekt av kulbett på sin heta häst men som jag förstod slutade...
Svar
4
· Visningar
1 474
Senast: tinafinis
·
Trav Vad kostar det att betäcka med en kallblodstravare? Finns det några sådana i Småland?
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: em76
·
Trav Hej, jag har lite frågor ang avel nu när man fått hem kalblodshingst katalogen :D Då ja inte har så stor koll på kallblod så undrar ja...
Svar
14
· Visningar
2 275
Senast: Anemona
·
D
Trav Tänkte ja skulle göra ett försök att börja hålla reda på alla bukefalister i dalarna och deras hästar :) Kan inte alla som bor i Dalarna...
2
Svar
25
· Visningar
2 316
Senast: dolphinsmile
·
Trav funderat på detta nu i nån vecka i samband med nedtrappning av verksamhet & häst/ar som ska hitta nya hem som rid el utbildningshäst...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 168
Senast: em76
·
Trav Halli hallå :) Nu är jag hemma igen från min praktik i USA! Helt klart det bästa jag gjort i mitt liv:love: Visum är på G - jag ska...
2
Svar
21
· Visningar
1 898
Senast: Tagliabue
·
J
Trav Jag har ridit i hela mitt liv (engelsk ridning). Köpte min första häst för ett år sen, en travare. Vi brukar rejsa runt i skogen i trav...
Svar
14
· Visningar
1 302
Senast: J-e-s-s-i
·
G
Trav Nu har jag fått jobb i vaggeryd och kommer flytta ner så snart jag får stallplats och lägenhet :) Ska bli jättespännande att få Vaggeryd...
Svar
3
· Visningar
1 179
Senast: grodan boll
·
Trav Hur fort anser ni att en aponny ska gå för att räknas som "bra". Och hur fort tycker ni de ska ha gått för att vara möjliga avelsston...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: Jamtland
·
Trav Vilka kort kommer man in på,på publikplats på Valla lör och sön? Och var ska Ni stå/sitta? Vi har alltid suttit på "Copiad"...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: BitterAss
·
Trav ...kan ni kanske hjälpa mig med? Söker en hingst till det här stoet . Då det är ägarna som ska stå som första uppfödare så vill jag inte...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 517
Trav Jag står som ägare på ett travsto, som jag sålde för ett tag sedan. Skrev på ägarbytespapper men nya ägaren har tydligen inte skickat in...
Svar
14
· Visningar
1 480
Senast: Grena83
·
Trav Nytt år, nya starter! Tyckte den andra hörde till det förflutna så jag tog mig friheten att starta en ny..... Kopierade från förra...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
21 643
Senast: Tagliabue
·
K
Trav Vill ha förslag på hingstar som lämnar stora avkommor. Vår ena Dam, Damell Sidney, har fått 2 hingstföl. Båda mindre än snittet. Hon är...
2
Svar
38
· Visningar
3 121
Senast: selda
·
C
Trav Hur kan det komma sig? Jag frågade hur jag skulle få tag i info ang två av våra uppfödningar som flyttat utomlands General Benå...
Svar
2
· Visningar
599
Senast: Cotton
·
Trav Jag är antaligen knäpp, eller blind eller båda delarna... Jag hittar nämligen inga tider, på ATG hittar jag startlistor för lopp men...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: schelin_j
·
Trav (förlåt ameo om den ligger fel, flytta gärna, men jag visste inte vart jag skulle lägga tråden och eftersom den handlar om vbl lade jag...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka