Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav tävlingstäcken...vart finns dom ? Jag hade/har ett från cabejo ett skitläckert "metallic"aktigt täcke men det står dessvärre namn på...
Svar
11
· Visningar
2 137
Senast: martha
·
Trav En miljon i förstapris! Nu tror jag att Ludde skulle ha ställt upp gratis för är det någon som vill bjuda på travsport så är det...
2
Svar
38
· Visningar
3 208
Senast: Trygg
·
Trav Vill ha lite förslag på hingstar till Västerbo Divine (Super Arnie - Diva Star). Hon är ca 155 cm, hetsig i träning och värmning, skötte...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Comfort
·
Trav Vad är ett uppkäk för något???:confused:
Svar
17
· Visningar
2 489
Senast: juvelen
·
Trav Är det någon som har testat detta på sin häst och hur har det i så fall fungerat? Har ni fått någon hjälp av detta för att lösa...
Svar
15
· Visningar
1 529
V
Trav i fredags så var vi till nykarleby i finland och förde våran lillspringare till förhoppningsvis hans nya ägare där han ska springa på...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: oki
·
Trav Är det svårt/dyrt? Något man gör själv, eller var kan man få det fixat? Selen är inga probem då min syster är sadelmakarlärling...
Svar
10
· Visningar
1 287
Senast: Miss Lion
·
J
Trav Ungponny som helt plötsligt inte går fram till bettet - tänkbar anledning? Vad göra? Går på vanligt tredelat tränsbett f n. Går bakom...
Svar
9
· Visningar
983
·
D
Trav Har en liten undran. Jag har en åring som inte går att registrera i STC. Kan jag få ett pass från STC eller måste jag vända mej nån...
2
Svar
36
· Visningar
2 378
Senast: Dandyridge
·
Trav Nu verkar det inte bättre än att tokan får gå till avel. Får inte riktigt ordning på henne efter operationen och nu tryter mitt tålamod...
2
Svar
21
· Visningar
2 774
Senast: via
·
Trav ja, kan vi inte samla en lista på förkortningar som kan hittas i resultatlistorna..? jag undrar vad denna betyder: "ita" står där...
Svar
5
· Visningar
2 325
Senast: tinafinis
·
Trav Jag har funderingar på att försöka ta montélicens någon gång.. Men för att rida licensloppen, måste jag ha en kvalad häst då också?
Svar
2
· Visningar
1 691
Senast: Ballerina
·
Trav Nån av er andra härstamningfans som vet var man kan hitta ryska travstammar när stc saknar information. Det känns som de ryska travarna...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: asan
·
G
Trav Det har ju debatterats om ryttarnas vikt och då kom även ett sidospår med kuskarnas viktbetydelse. Jag pratade idag med en som tidigare...
Svar
5
· Visningar
2 973
·
Trav Lägger denna på Trav då det rör en travhäst! Vi har fått lite problem med sambon's 4-åriga valack - Han blev kastrerad november-07...
Svar
1
· Visningar
1 049
Senast: Cambrie
·
Trav Blev lite brydd alldeles nyss, håller en hel del koll på kallblodstravare, att och luskade genom Pålinett's avkommor (f.1992 e.Pål Best...
Svar
12
· Visningar
1 738
Senast: swebec
·
Trav Var upp till Solänget idag och startade min russtant, loppet såg kanon ut på papperet, men när jag kom ut på banan och värmde så började...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: peace
·
Trav Hur är den? Har för mig att den var rätt bred även jorden under magen. Tänkte om den var bekväm för hästen. Kom inte ihåg märket...
Svar
15
· Visningar
1 479
Senast: cämela
·
J
Trav Behöver snabb hjälp med recensioner av olika vagnar eftersom jag är i köptagen! Rockard till ponny gäller det och jag funderar på...
Svar
10
· Visningar
1 894
Senast: Jamtland
·
Trav Finsn det någon som kan visa en bild på en korrekt selad travare med långbrösta och remmar man lindar runt skaklarna? Alltså inga...
Svar
8
· Visningar
3 751
Senast: _Runaway_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka