Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Trav Har et sto som fikk föl för 6 veckor sidan. Hun går ensam på betet sammen med sitt föl. I dag oppdaget jag at stoet er blitt jätte...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: somi
·
Trav Har ett sto My Own Business E; Smoking Yankee U; Mystic Michelle Tänkte betäcka henne men behöver tips. Själv är hon snäll i alla...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: skog_maria
·
Trav Har någon sett några avkommor till Opus Viervil? Eller vet någon mer om honom?
Svar
15
· Visningar
1 658
Senast: johnpatrik
·
Trav Vad rider du i och vad anser du vara den ultimata? Jag ska köpa en ny montésadel och nu finns de ju hur många olika som helst. Har den...
Svar
6
· Visningar
1 802
Senast: Ballerina
·
Trav Ja, jag VET att jag borde satt mig in i reglerna, men det är jävligt lätt att vara efterklok... Lilla shettisdamen var ju iväg och...
Svar
12
· Visningar
1 286
Senast: Jamtland
·
Trav Varför är dom så mycket sämre än hingstarna?
2
Svar
25
· Visningar
2 316
Senast: juvelen
·
Trav Min kompis köpte för några månader sen ett varmblod. Och fick då en travsele och rockard med på köpet! Men hur hundan sitter en...
Svar
19
· Visningar
5 374
Senast: Royal_724
·
Trav Avslagen sista steget i mål igår!!!! Helvete!!!! En sån där smygkörd jävel kom åkande och tog honom med ett huvud!!!! Pojken var fin...
2
Svar
23
· Visningar
2 016
Senast: ghost
·
Trav Läste om det på Ronden. Kanske sevärt? ""En kväll i veckan åker de till travet där de drömmer om storvinsten som ska förändra deras...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Ballerina
·
Trav hej undrar om reglerna gällande russ och att tävla i trav? hur gammal får man max vara för att göra detta? gäller någon speciell...
Svar
3
· Visningar
2 687
Senast: enjoyable
·
Trav Är det synd om ett föl som får gå ensam på bete med sin mamma +andra vuxna hästar, men inga andra föl?
Svar
4
· Visningar
820
Senast: sheerona
·
Trav Efter att det i vissa andra trådar pratats en del om montésitsen och vad som är bäst osv. så tänkte jag starta en tråd där man kan...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
28 799
Senast: eka
·
Trav Om man ber en veterinär att underhudsblistra bakknäna, är det likadant då som att behandla med cortison? Att hästen måste gå i egen hage...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Pegasus
·
N
Trav Going Kronos förbygel under elitloppet var ju att dö för :love:. Hörde att det var hans skötare som hade designat den. Men vart vänder...
2
Svar
28
· Visningar
5 597
Senast: Gnistra
·
D
Trav För att fördriva tiden.. vad skulle ni vilja se i den ultimata travshopen?
Svar
6
· Visningar
1 522
Senast: CK
·
Trav Frågar er som är pålästa i travreglementet...är det tillåtet att starta med halsförlängare i lopp?? tack för er hjälp:)
Svar
14
· Visningar
1 645
Senast: Guggeflickan
·
S
Trav Min häst Rival Gwin´s (e:Songcan u:camilla knab)Livs på 90 starter/placeringar 19-15-11 med 1 605 520 kr insprunget totalt...
Svar
8
· Visningar
1 363
Senast: snellman
·
Trav gått här i ett år och inte tänkt alls på min fortsatta karriär inom montén. Köpte en montésadel när sporten va som nyast här i sverige...
2
Svar
23
· Visningar
2 382
Senast: Montéryttare
·
Trav Är det fler än vi som ska sälja häst där? Vi har tre stycken anmälda.
Svar
2
· Visningar
716
Senast: via
·
Trav Först Lemon Dra och nu Daguet Rapide! Usch, vad hemskt! http://www.travronden.se/edrum.jsp?article=21638
Svar
6
· Visningar
1 364
Senast: dolphinsmile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30