Going Kronos förbygel.

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Najtan Tabac
  • Startdatum Startdatum
Sv: Going Kronos förbygel.

jag har en anatyomisk gjord från walsh på tävlingsselen som är bara något smalare än goings
tror andra tillverkare också gör sånna. men just den ser ju utr som en ridhästgjord
x509.jpg

KL

sportsadelmakarna.se

där finns fler o bättre bilder på förbygelen..

du hittar diamanter på laederiet.dk. i alla färger och olika storlekar. Man slår ett hål i lädret och nitar fast diamanten. det är två delar, en diamant och en baskida som skall nitas ihop. Var försiktig så inte plastdiamanten spricker. De är inte så jättehållbara heller, utan kan lossna.

mvh

*kl*

Är det förresten sant att förbygeln kostat 40.000?

Då vet jag vad jag ska börja tillverka alla dagar, året runt...

kan till och med kosta på lite kantfärg och räffel.

Det kostar inte ens en handsydd måttbeställd sadel, så det påsåendet kan du nog sortera in under avdelningen skrönor.

Jag tänkte väl.

Jag tar från 25000 kr för en sadel, så jag tänkte att jag kanske var för billig *s*

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 223
Senast: EmmaW
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 669
Senast: Karminnie
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 261
Senast: TeamLundVer
·
C
Hästhantering Jag köpte min första häst för 10 mån sen. Ett islandssto som blir 11 år i år en häst som jag käpte med hjärtat och inte hjärnan om man...
Svar
12
· Visningar
1 790
Senast: Cosmic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka