Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav att jag var uppsatt att köra bygdetrav på Romme. Min häst var en het och tokig märr som slog,givetvis. Efter värmingen så tänkte...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 806
Trav Jag vill veta allt ni bukefolk vet om Copiad! Att han inte var en hit i avel men stor på travbanan vet jag. Men det runt om? Hur är...
Svar
5
· Visningar
1 294
Senast: Zuzzi
·
Trav De är så sega på Hästmänniska-sidan, jag provar här istället. (Snälla låt tråden ligga kvar, jag vill gärna att de på Trav-sidan ska se...
Svar
8
· Visningar
1 822
Senast: ajax85
·
S
Trav Hej Hopp! Finns det några där ute som har avkommor till Rotation? Den första kullen är väl ett år nu? Blev dem som ni tänkt er och...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Spunk
·
Z
Trav Skulle vara jätteroligt att se lite bilder på kallblodshingstar, speciellt om någon har på Svall Ivar och Fjeldar (no)?? Mitt sto är...
2
Svar
28
· Visningar
5 548
Senast: Norsk-Montèrytter
·
Trav Jag var och kollade min ena kuse i munnen i går... Han är minst sagt knepig i munnen så jag tänkte så här... Eftersom jag bor 45 min...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
12 009
Senast: BitterAss
·
  • Låst
Trav Min häst är E: Big Spender U: Pretty Star. Jag undrar om det är någon som vet något om dessa två hästar då jag är väldigt nyfiken att...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: ameo
·
Trav Funderade lite på er som ridtränar era travhästar med galoppintervaller!! Hur långa intervaller rider ni och använder ni klocka el...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 747
Senast: ghost
·
H
Trav Vaccinerar ni era ston mot virusabort?
Svar
13
· Visningar
975
Senast: Comfort
·
Trav Jag kör alltid med långa selunderklägg i så kallad USA-modell (tror jag väl de heter). Men - finns det extra långa såna? Dvs, extra...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: Zandrah
·
Trav Vad gör ni med era hästar när de ska sluta tävla, och själv "bara" är intresserade av den biten?
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 527
Senast: Tagliabue
·
Trav Är det någon som vet något om dessa båda travarhingstar? Vad har de lämnat, hur brukar deras avkommor bli?
Svar
16
· Visningar
1 706
Senast: Elegance
·
Trav Min häst är E: Big Spender U: Pretty Star. Jag undrar om det är någon som vet något om dessa två hästar då jag är väldigt nyfiken att...
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: Elegance
·
G
Trav Fick tips om denna "pryl" att träna hästen med. Vad tror ni om den? Är det någon som testat den? Här är länken till "prylen"...
Svar
10
· Visningar
1 234
Senast: via
·
Trav Nu börjar det bli hög tid att bestämma vilken hingst man ska betäcka med i år! Vad har ni valt/vad funderar ni på? :)
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 909
Senast: Indyhope
·
M
Trav Hej, har ett sto (som ridhäst), har sett andra Nuclear hästar. Vad är Nuclear för något, stall, stuteri,el. konsortium? :confused: Tack...
Svar
12
· Visningar
1 261
Senast: Nafayette
·
M
Trav Vart hittar jag en passande higst åt mitt sto? hon är en norskt kallblods travare med mycket steggbest blod. Det behöver inte vara någon...
2
Svar
21
· Visningar
2 160
Senast: dolphinsmile
·
S
Trav Jag själv är inte ett dugg insatt, och inte är jag heller intresserad egentligen. Men nu när jag har en egen fd travare, så skulle...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: serious
·
Trav Hej, vad heter "Järvsöfaksbett" egentligen och var kan jag få tag på ett sådant ? Tack / Susz
Svar
17
· Visningar
7 095
Senast: cämela
·
Trav Vi har ett russ som vi tänkte tävla med i ponnytrav. Tänkte låna en kusk då. Det är ju bara det att ponnyn måste ju ha en tränare. Får...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025