Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav ..ja frågan är som den ställs....Netted...är du därifrån?
Svar
14
· Visningar
1 078
Senast: Cambrie
·
Trav Kom igen nu och ge mig tips på stallnamn... :banana:
2
Svar
38
· Visningar
2 934
Senast: TJT
·
T
Trav Jag håller inte på med trav så en del frågor är nog ganska självklara och ni har förmodligen svarat på dom X antal gånger, men om så är...
Svar
14
· Visningar
1 446
Senast: oki
·
Trav Ni som har den är ni nöjda med den? Funderar på att köpa en så det skulle vara intressant att höra vad ni som använder den, tycker om...
2
Svar
30
· Visningar
2 654
Senast: Johlin
·
Trav Hittade ingen tråd om det? Jag har fått tillgång till en pulsmätare, men ingen egentlig information om hur pulsen ska ligga när...
Svar
3
· Visningar
1 928
Senast: ghost
·
Trav Nån som har bra tips på träning och underhåll av en häst som har problem med vänster bakknä? Jag har honom under uppbyggnad nu med...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
32 096
·
C
Trav Jag är ägare till en norskimporterad kallblodstravarhingst. Jag kan ingenting om travaveln men nu har min granne frågat om hon kan få...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: juvelen
·
Svar
19
· Visningar
1 809
Senast: Mammas
·
K
Trav Jag behöver en speedcart och funderar över om det är någon skillnad rent säkerhetsmässigt att köpa en begagnad i trä respektive stål...
Svar
8
· Visningar
2 316
Senast: Katten Jansson
·
Trav Hur många kategorier finns i ponnytrav?? hur hög får dom max vara och måste dom vara en viss ras? (shetlänning eller russ typ är väl...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: enjoyable
·
Trav Någon här inne som tränar på vaggerydstravet och vet om man får träna ridhäst där? Menar då inte i deras paddock utan på...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: linnsan
·
Trav Då den andra tråden försvann ut i cybervärlden så startar jag en ny.:bump:
Svar
12
· Visningar
1 489
Senast: spanarn
·
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 607
Senast: ameo
·
G
  • Låst
Trav Det var ju en stor sensation att det föddes ett skäck-färgat varmblod. De skulle ju kolla upp DNA för att se att allt stämde, men är...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: ameo
·
Trav Jag har fått ett erbjudande att leasa en travare. Jag älskar honom över allt annat, han har enorm kapacite när han väl funkar (har inga...
Svar
14
· Visningar
1 838
·
A
Trav hej! :) jag fick en sulky av en god vän, och nu behöver jag hitta en remsele till den. Hittade denna selen på annons, jag ser att...
Svar
6
· Visningar
1 060
Senast: Russinet
·
Trav hmm... jag ska ju iväg imorn men min häst. men en annan hästägar sa till mig att antagligen tar försäkringen det jag gör hos...
Svar
2
· Visningar
767
·
Trav Råkade snubbla över att vi har tappat en juvel på forumet! Saxat från hemsidan: www.orangsjuvel.se Måndag den 21 juli Till...
Svar
14
· Visningar
1 590
Senast: fethajja
·
P
Trav hej undrar lite..hur har ni det med era travare som tävlar får dom gå på grönt?har tänkt o ta hem min travare för o tända om honom.är...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Jettan
·
Trav Sånt här gör mig lite ledsen :( Hitta denna annonsen på en "försäljningssida" och blev lite ledsen över att den välkända hästen i fråga...
2
Svar
33
· Visningar
2 752
Senast: Jettan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar