Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav ville också veta lite mer om min hästs stam.. så vad vet ni om dessa? Äger en travare som heter Manhattan Jim, född 1999. e: Speedy...
Svar
8
· Visningar
893
Senast: tinafinis
·
Trav Är det någon som träffat på föl/ettåringar efter Center Field? Hur ser de ut exteriört och hur verkar psyket på dem? På bilderna som...
Svar
13
· Visningar
2 014
Senast: tinafinis
·
N
Trav Har danmark en sida som liknar stc.s el atg:s sida? (finna säkert en tråd om det här redan, kan bara inte hitta den :D) Jag skulle vilja...
Svar
16
· Visningar
3 212
Senast: nepita
·
S
Trav Hur börjar man träna en ettåring? Jag är helt ny på det här med träna 1 åringar mm. Hur lägger ni upp träningen? Har ni nåt...
Svar
10
· Visningar
921
Senast: Netted
·
Trav Så har man starthäst igen och kollar träningslistan inloggad på Travsport då jag tänker anmäla till lopp. Där ser jag att nya hästen...
Svar
14
· Visningar
1 035
Senast: TJT
·
L
Trav Någon som vet hur man ska göra/vart man ska leta för att hitta ett jobb i travstall? Jag har ridit i över 20 år och jobbat lite på både...
Svar
3
· Visningar
1 523
Senast: peace
·
B
Trav Undrar om någon har erferenheter att dela med sig av. Har min häst utleasad pga tidsbrist. Informerade leasingtagaren innan denne fick...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: Giantchill
·
Trav Hur vanligt är det att tävlingshästar går på bete? Jag träffade idag en häst som ska starta i morgon som gick med kompisar i stor...
Svar
15
· Visningar
2 702
Senast: Zuzzi
·
Trav ser på tv6 just nu Sport disasters och dom visar bilder från olika passlöp i usa och många gånger så stuper hästen bara rätt ner utan...
2
Svar
23
· Visningar
1 969
P
Trav mitt kallblod som är två år o snart ska gå premie springer snett.. han lägger höger bak mellan fambenen för att få plats o de kan väl...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: anhe
·
M
Trav Någon som har en avkomma efter nevele pride, eller nevele pride som ee/ue? Har en varmblodsvalack som har Nevele pride som farfar. Har...
2
Svar
38
· Visningar
3 364
Senast: älgen
·
M
Trav Vad menas med saxbana, står så ibland i propositionen, bl a i Kalmar, Halmstad? Hittar ingen förklaring till detta. Annars så står det...
Svar
1
· Visningar
4 241
Senast: Zlatan
·
Trav Det har ju blivit lite på modet för kändisar att ha travhäst igen. Foppaeffekt kanske? Vem skulle du äga häst ilag med om du fick...
Svar
17
· Visningar
1 961
Senast: Trygg
·
Trav Det var en artikel om årets vinnare av amatör-SM i lokalblaskan. I artikeln står följande att läsa: Det fick mig att börja fundera...
Svar
8
· Visningar
1 193
Senast: ghost
·
F
Trav Vårat 4 åriga kallblod springer ungefär i premietempo :eek:. Vi har skyndat långsamt då hon tidigare varit knackig i travet, travet...
Svar
3
· Visningar
660
Senast: Zandrah
·
S
  • Låst
Trav Några som ska spela nåt på travet idag? Nåra tips? Ska snart åka och kasta in liret på v75-1
Svar
1
· Visningar
690
Senast: ghost
·
L
Trav hej, vet ni något om Laser Almahurst? lr har ni bilder på honom? vill gjärna veta mer om honom! tack :)
Svar
3
· Visningar
1 046
Senast: IsolaGrande
·
Svar
23
· Visningar
2 152
Senast: Sweet Beliver
·
Trav Finns det nån som vet hur man får tag på FÖRRA årets priser på Luddes auktion ?
2
Svar
25
· Visningar
2 546
Senast: Maxkingen
·
Trav Sådan som micke nybrink hade på sig. vart kan man köpa den, utöver travbanor o sådant. Måste ju ha något att glänsa med i sommar ;)
Svar
12
· Visningar
1 751
Senast: Maxkingen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023