Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav jaha, då vare premiär att visa bilder från min systemkamera.... :D klickbara! ni får vara lite snälla, det är...
2
Svar
38
· Visningar
2 999
Senast: Netted
·
D
Trav någon som vet om den sänds via nätet?
2
Svar
25
· Visningar
2 192
Senast: TJT
·
Trav Det här hingstfölet föddes i morse, vad tror ni om hans framtid? Finns det en chans att det rättar till sig? Vad gör man för att...
Svar
14
· Visningar
4 640
Senast: Thewebwolf
·
Trav Alltså... Jag var på min första ponnytravsstart på nästan två år idag. Och jag är så j*vla besviken... Inte på hästen, inte på kusken...
Svar
12
· Visningar
1 590
K
Trav När man läser utrustningsregler för monté (säkert samma för trav) så står det att checkremmen måste vara av läder eller annat icke...
Svar
13
· Visningar
1 379
Trav När man tror sig ha löst en massa problem (och det har jag ju iofs) så kommer nästa. Han är rädd för skuggor på banan. :crazy...
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: ghost
·
Trav Hej! Jag vill ha lite svar och funderingar på hur ni ser på trav och galoppsporten. Tycker ni att det är rätt med travsport? Är...
2
Svar
32
· Visningar
2 254
M
Trav Hej på er! Jag ska ha 10 veckor praktik utomlands och skulle vilja ha förslag på vart man kan vara.. Helst i Frankrike och USA, men...
Svar
14
· Visningar
2 163
Senast: Corminta
·
Trav Har ett sto som stått 3 brunster på stuteriet hos Flirtin Man utan att bli dräktig. Undrar lite över om någon hört något om hans...
Svar
9
· Visningar
1 305
Senast: Blondie
·
D
Trav Det börjar bli dags för mig att titta på ny körutrustning då jag äntligen ska få börja göra min ettåring om några månader. Nu funderar...
Svar
11
· Visningar
3 322
Senast: dolphinsmile
·
Trav Här kommer årets fölpresentationstråd, där vi visar våra föl när de äntligen tittat ut! Lägg gärna ut foton på fölen, men begränsa...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
11 972
Senast: martha
·
Trav Vi skulle åka ner till Hoting och starta några hästar, körde en hästbuss och hade 3 stycken därinne, och tur var det att alla guldgossar...
Svar
6
· Visningar
1 224
Senast: Giantchill
·
Trav Man ska ju kunna se hur många hästar som är anmälda i ett lopp.Men hur går man till väga`?:confused:
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Giantchill
·
M
Trav Jag funderar på att köpa mig en speedcart, men hur fraktar man en sån egentligen? Jag har ingen transport med sulkyfästen. Kan man...
Svar
8
· Visningar
1 535
Senast: tinafinis
·
M
Trav jag har en häst som har problem med ena ögat så jag har köpt goggles(vet inte hur d stavas) men när jag provade dom så blev dom helt...
2
Svar
27
· Visningar
5 210
Senast: Nominous
·
Trav som jag skrev i ett annat inlägg så har jag med skaffat häst! men denna märr en sååå tjock!!! vad ska jag ge henne för foder? har ni...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: BitterAss
·
Trav Det är så att jag för första gången spelat på hästar. Jag gick till affären och köpte en dagens dubbel men jag vet ju inte hur jag ska...
Svar
4
· Visningar
1 048
Trav vad kostar en behandling i framknäna hos veterinären? jag vet att det är olika hos vem man går till men på ett ungefär??? tacksam för...
Svar
4
· Visningar
1 247
W
Trav Hejsan!:) Finns det någon här som anlagt en egen travbana? Inte en elit bana utan mer för vardaglig träning? Måste en travbana luta...
2
Svar
23
· Visningar
7 093
Senast: Zandrah
·
Trav Vad är normal temp på en häst direkt efter ansträngning (lopp, snabbjobb, motionsjobb osv)?
Svar
2
· Visningar
945
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur