Stochampionatauktionen

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Sv: Stochampionatauktionen

Det borde man. Jag tycker att hon är både väldigt snygg och korrekt.
Inte ens Jörgen Westholm hade något att anmärka på henne.

Tur att jag inte var där för då hade jag blivit med häst, helt underbart vacker!
Att ni släppte den!

Senast ändrad:

KL

är inte förvånad att de blev billiga hästar. dock förvånad över HUR billiga de va :crazy: dock gick ju några för över 100´ och den mest betalda gick ju för 700´ sen är de väl ingen skräll att ludde köpte en kronoshäst :p (500´)

*kl*

Jag tycker det var jättedåligt att man inte fick auktionskatalogen utan skulle få köpa den för 30 kr. Det har ju legat en stor hög i Åbys inskrivning (och många fler ställen) som bara varit att ta, men när auktionshästarna skulle visas ville de ha betalt.

Ludde tar inte precis betalt för sin katalog...

Ja, den där Cinderella hade utan problem fått flytta till mig!! :laugh:

Och jag såg nu att hon hade B d'A som morfar!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sex nya deltagare från trav- och galoppsporten får via ATG Talang möjlighet att boosta sin satsning mot toppen i sin respektive sport...
Svar
0
· Visningar
55
Senast: Gunnar
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
303
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Har ni testat Voxra? Jag ska prova den medicinen mot depression och ADHD, men jag hittar inte mycket om folks erfarenheter på nätet...
Svar
13
· Visningar
520
Senast: Krystalline
·
Trädgård & Växter Jag har tillgång till mängder av jättefina vinterpäron., vet dock inte vad sorten heter. Men vad gör man med dem? Hur förvarar man dem...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30