bilder från elitloppshelgen!

Sv: bilder från elitloppshelgen!

Gammel tråd, kjempetøffe bilder! :bow:

Keep up the good work

-KL-

Netted, vad hade du för slutare? =)

Mkt OT
GiantDiabloliten.jpg

Utmärkt exempel på hur det kan gå när man har för långa tömmar...
Tyckte det var fel att han belönades för insatsen, hade han haft kortare tömmar hade det kanske aldrig hänt!

fast det va väll ändå andra saker som spelade in denna gången också.
men visst hade det säkert underlättat om han haft kortare tömmar,

(Btw sorry för trådkapningen nu Netted, men kika in på aftonbladet.se å kolla på trav 365 på
artikeln om Exploit Caf's skötare som pekar finger mot E-läktaren.. Den bilden som används i artikeln har jag tagit :))

Ja, det kan vara bra att ha kameran nära till hands (vart man än är egentligen) så kan man fånga speciella moments och få en liten kosing ;)

Mkt OT
Utmärkt exempel på hur det kan gå när man har för långa tömmar...
Tyckte det var fel att han belönades för insatsen, hade han haft kortare tömmar hade det kanske aldrig hänt!

Nja, jag vet inte jag, vill en häst sticka så gör den det oavsett hur mycket som stoppar, jag menar dom springer ju på folk och stängda bommar och allt, så att han sitter där och drar med sin fulla kraft har ingen verkan om hästen har valt att inte lyssna.

Funderar på en annan grej, hon blev säkert oregerlig i loppet för att det gjorde ont i munnen (dom gick ju omkull innan loppet och hon släpade ju Johan några meter hängandes i tömmarna...) Och hästar tänker ju som dom tänker; fly från smärtan!
Och vad som gjorde att dom gick ikull var säkert bl.a från stämningen, med så mycket folk och allt.

Jag orkade inte skriva ordagrant :D

Pointen är iaf att hon släpade Johan några meter med bettet

Senast ändrad:

Men han körde med kortare tömmar efter det. ;)

Sett fler kuskar med långa tömmar som haft problem med att hålla hästarna när dom galopperat.

-KL-

Netted, vad hade du för slutare? =)

well, ska jag vara ärlig hade jag inte så stor koll. och just nu kan jag inte tänka riktigt klart :p
men på vissa bilder 1/500, 1/640, 1/800, 1/1000... om jag nu ser rätt, eller är jag helt ute o cyklar?

netted har inte läst på om sin kamera på lääänge :o

well, ska jag vara ärlig hade jag inte så stor koll. och just nu kan jag inte tänka riktigt klart :p
men på vissa bilder 1/500, 1/640, 1/800, 1/1000... om jag nu ser rätt, eller är jag helt ute o cyklar?

netted har inte läst på om sin kamera på lääänge :o

Det låter rätt rimligt med tanke på den grymma skärpan du hade! :) Kan du se var du hade för bländare oxå? :p

Netted kanske kan ta nån snygg bild på Love Heart på onsdag, eller på mitt nya span :D
( obs en häst)
OT...eller ????

Netted kanske kan ta nån snygg bild på Love Heart på onsdag, eller på mitt nya span :D
( obs en häst)
OT...eller ????

godkänt OT :D
men jag kan tyvärr inte göra det, jag ska med till valla då..
men nästa gång gör jag det gärna om jag kan.

F5.6 på de flesta tror jag :):p

Det var så du fick den lite oskarpa bakgrunden o perfekta på hästen... Skulle vilja testa o fota travare. Var på väg in till valla o fota på Elitloppet, hade snackat med de som snackas skulle, så att jag fick stå över allt! MOHAHA...

Men så flytta vi ju... Ysta - Solvalla ToR känndes inte så hett direkt...

precis! körde på sportprogrammet, har nöjt mig med det sålänge och inte exprimenterat allt för mkt ännu.
jaha bor du i skåne nu :eek: där ser man! lite långt då kanske ja..

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 490
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han...
2
Svar
20
· Visningar
1 195
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 235
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 755

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • ChatGPT

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?