Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Trav Behöver skötselråd :bow: Vill ju att dom ska hålla sig ljusa, utan att behöva köpa svindyrt smörjmedel. Ska man bara tvätta av dem el...
Svar
17
· Visningar
1 362
Senast: cämela
·
Trav vA GÖR JAG FÖR FEL???? När jag ska söka lopp ( inloggad) så klickar jag på en prop och vill gå vidare och då kommer "sidan kan ej...
Svar
1
· Visningar
612
J
Trav Då menar jag travhästar som inte travar tillräckligt bra och som kan bli ridhästar istället. Hur går man tillväga om man vill köpa en...
Svar
4
· Visningar
1 302
Senast: ghost
·
Trav Lite sent ute, men hur många ska besöka sommar-Halmstad? Jag är ju självklart där, dock bävar jag lite inför årets klänning-dag, då...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 311
Senast: misscocacola
·
Trav Jag har ju en treåring med två vita ben på höger sida. Man har ju alltid hört att hästar med två vita ben ofta ser orena ut och blir...
2
Svar
22
· Visningar
2 123
Senast: solros
·
Trav Vad är de absoluta rekordet i antal raka segrar för en obesegrad häst från start? Fasen vad jag gillar CC!!
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: YW1966
·
Trav Finns det något allmänt avstånd mellan de stolpar som är uppställda längs travbanorna som är lika för alla eller är det individuellt för...
Svar
3
· Visningar
5 281
Senast: Lena
·
M
Trav Funderat på en sak... Om man står inhyrd med travhäst i ett "vanligt" stall (trav-rid-sällskapshästar); Vad händer om det sker kontroll...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: Miss Lion
·
Trav Såg i ett lopp idag att exclusive dust var reserv i ett lopp, fick vara med men ha nummer 22. denna häst blev trea. Hur fungerar det...
Svar
4
· Visningar
2 766
Senast: tinafinis
·
Trav Var det någon här på bollnäs travet igår som vet hur det gick för tjejen som vart sparkad i huvudet ? Jag var där men jag var i full...
Svar
6
· Visningar
1 304
Senast: Ambra
·
Trav Är det inte konstigt egentligen att det inte händer fler olyckor? Jag menar massor hästar i bak- och rät-varv vid värmning, traktorer...
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: sandra_bure
·
Trav Vad tror ni om honom?
2
Svar
28
· Visningar
3 409
Senast: NovaAngel
·
H
Trav Hur har ni gjort när ni köpt travhäst? Har ni haft pengar att betala med på en gång eller har ni tagit ett lån?
Svar
2
· Visningar
886
Senast: ghost
·
M
Trav Vi fick se en grymt fin Scarlets Aino. :bow: Men när skall Ludde inse att har har knäckt psyket på sin vackre springare? :crazy::mad...
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: Netted
·
Trav Någon som funderar påa tt betäcka med Silver Pine? I så fall kan vi gå ihop och få reducering på levande föl-avgiften med 2 500 kr/sto...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 541
Senast: Ally McPiece
·
M
Trav Jag undrar om det går att hitta travare som inte är märkta, finnst det många eller måste dom vara märkta? Tacksam för svar snarast! Tack!
2
Svar
20
· Visningar
2 689
Senast: Immer
·
Trav Hur har ni det på andra banor, här på Jägers körs inga provlopp med fasta km-tider utan propositioner efter vilken klass hästarna är i...
Svar
15
· Visningar
1 129
Senast: Mehl
·
H
Trav Jag är ingen människa som håller på med trav alls. men om man kör sin häst med sulky efter måste man då he en speciell travsele eller...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: schelin_j
·
M
Trav Ingen som känner till någon ok kallblodstravarhingst i östergötlandsområdet?????
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Sara_971
·
Trav Det är nog allt mera oundvilkigt att jag måste köpa nya grejer. Helt säker på att jag ska ha en walshsele. Men vilken modell ska man ha...
Svar
7
· Visningar
1 288
Senast: Zandrah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30