Sprintermästaren

Sv: Sprintermästaren

Nä, nu har jag förberettt mig för dagens cykeltur in till travet, jag bli sååå vältränad! (låren protesterar så här tredje dagen i rad, enkel väg 7-8 km med massa backar, en del grus...)

Jösses!
Efter alla tunga ölsejdel-lyft, allt solande (b u s) och allt cyklande känner vi knappt igen dig längre!!:eek:

pipergarden.jpg

:D

Sv: Sprintermästaren

Pipergarden: som sagt jag har bara fått det berättat för mig.. jag har ingen aning...

Jag kan tänka mig att det skreks en del i den telefonen ja!:D:love:

Har du den som var först utan pengar?
Helt otroligt vilka tider dom går utan att få någon utdelning egentligen!
The Onions 12.0 stod sig i en jäkla massa år men nu plötsligt räcker inte ens en låg 12-tid till pengar!

Hoppas att du har en härligt ledig dag att se fram emot nu då! :love:

ja det var den.. tjocka sprang så fort benen bar men inte hjälpte det :crazy: fast om jag hade lyckats banta bort dom där ca 100 kgs övervikt hon har så kanske hon kunnit vart lite längre fram :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 775
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 137
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 639
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 958
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar