Sprintermästaren

Sv: Sprintermästaren

:rofl::rofl: Tyvärr äger jag ingen sån... Ska du få plats under klänningen jag planerat får du vara en liten rackare :D (dessutom vill jag nog lära känna dig bättre innan... :o )
Vet inte ens vad för kort du pratar om... :o Jag är uppväxt på halmstads travbacke, så jag hoppas slippa visa kort.

Det är ett kort på en känd travtränare i en minst sagt penibel situation. Med löfte om att visa det kom jag in på ovanstående banor! :p ;)

Men ska du sitta på filten och gömma dina ben hela kvällen?
Annars kanske vi kunde ta en kopp kaffe (tydligen spetsad till en gök för dig..:angel:) på stallbacken om mitt kort gäller.
Det är så roligt att titta på alla hästarna där. Sedan när det drar sig mot allvar går jag tillbaka till målsnöret!

Bestäm du när du ser hur många du får ihop på din filt osv.
Följer tråden!:D

Då lovar jag att du kommer in på stallbacken (om du så ska smyga under min klänning)!!! :bump:
Nä, jag är nog först på stallbacken och pratar med kompisarna (och chockar tränarna ;) ) och sen över till publiksidan.
Tyvärr dricker jag inte kaffe, men öl om min lillebror är chaufför... :angel:

:banana::banana::banana:
(minns du den vita kjolen på festen? ditt sällskap verkade nöjda... :D )
visst ja, brun utan sol var det...

Då lovar jag att du kommer in på stallbacken (om du så ska smyga under min klänning)!!! :bump:
Nä, jag är nog först på stallbacken och pratar med kompisarna (och chockar tränarna ;) ) och sen över till publiksidan.
Tyvärr dricker jag inte kaffe, men öl om min lillebror är chaufför... :angel:

Det där med klänningen kan vi nog glömma!! :D

Jag får reda på i morgon vilken tid vi åkter ner. Sedan Pm:ar jag dig mitt mobilnummer så kan vi väl höras av din tossa! :p

:banana::banana::banana:
(minns du den vita kjolen på festen? ditt sällskap verkade nöjda... :D )
visst ja, brun utan sol var det...

Den var riktigt kort va? Var det då du fick autograf på bröstet? :rofl: Kommer inte ihåg vem som var mitt sällskap men eftersom jag var där måste de ju varit nöjda :idea:

Jag får väl försöka kladda lite med b u s ikväll...

Vart ska vi efter travet? Vi är tre mycket roliga personer... :D

Föresten, kommer inte resten av buke-Jägersmaffian?

DET KAN DU TRO!!!

Det är ju imorgon! *helt tagen på sängen*
Herregud, det är ju Sprintermästaren! Och jag är ledig!

Jag kommer. Jag drar med mig Revolver Harry. Men det blir svårt att få på´n klänninga´!

Hallå, Djurjouren! Var är du!? Sprintermästaren imorgon. Är du på?

Sluttande gräsmatta i början av upploppet. Man ser inte målet, men det är trevlig stämning och vi är ändå inte så intresserade av trav... :p :rofl:

Jag har pressat på stranden idag, så jag kan ha klänning utan att se ut som... jag vet inte vad... solros kanske? :rofl: ;)

dom påstår det, dock har jag aldrig varit vid medvetande så länge... :rofl: nej, allvarligt talat är det dom där skumma leriga sakerna man kan skymta genom regnridåerna...

Den var riktigt kort va? Var det då du fick autograf på bröstet? :rofl: Kommer inte ihåg vem som var mitt sällskap men eftersom jag var där måste de ju varit nöjda :idea:

Jag får väl försöka kladda lite med b u s ikväll...

Vart ska vi efter travet? Vi är tre mycket roliga personer... :D

Jepp... :D Tror du satt med typ Åbys styrelse lr nåt sånt, minnet sviker lite... :angel:
kladda lite med b u s? fattar nada...
Så vi ska ut efteråt?! Å jag som ska rida finhäst fredag fm, jaja vad gör man inte för kompisarna... ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 775
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 137
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 639
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 958
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar