Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Vet inte alls om denna tråd ligger rätt, annars får moderator flytta.. Frågan är bara hur ni får "skumgummi"-grejjerna (istället för...
Svar
19
· Visningar
1 501
Senast: wildrose
·
Trav V75-cirkusen kommer ju till stan! Nån som är intresserad av en liten buketräff då? Jag har ingen i min umgängeskrets som är...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 207
Senast: Illiana
·
Trav Någon som har erfarenhet av simträning? Ska simma min häst i 4-6 veckor för att försöka få ordning på diverse skadeproblem och nu är jag...
Svar
1
· Visningar
1 063
Senast: wildrose
·
Trav Vilka varmblodiga hingstar tror ni är de mest attraktiva på marknaden år 2009? Andover Hall var ju klart den mest attraktiva förra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 851
Senast: NoTrashTalk
·
Svar
1
· Visningar
793
Senast: Santoxen
·
H
Trav Funderar på att använda fryst sperma nästa år har bara erfarenhet av färsk transportsperma. Är det dyrare i vet avg och skickar dem...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Half moon
·
Trav Det var väl uppehåll ifjol, men jag undrar om det är någon som har priser på hästarna som sålts åren innan? Två släktingar till en av...
Svar
1
· Visningar
1 259
Senast: Qvicka
·
Trav Lilla damen (shettis) ska ut i kvallopp sista maj, hon har rekord på 3:01:någonting, hur fort måste hon gå för att bli godkänd? (Har...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: Jamtland
·
D
Trav Va in och kikade på sleipner.org och på deras annonssida och blev väldigt förvånad över vilka höga priser många begärde för sina hästar...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: Cismon
·
T
Trav Varför får en häst permanent avstängning från trav? Och skulle det gå att häva?
2
Svar
20
· Visningar
3 235
Senast: peace
·
Trav Har köpt en ny häst som tyvär inte kan trava fortare än 35-tempo:confused: Denna häst köpes i första hand som avelsto då stammen är...
Svar
12
· Visningar
2 351
Senast: Millie Trotter
·
G
Trav Hur är avkommorna efter Activity? Nån som har eller har varit i kontakt med några?
Svar
6
· Visningar
1 838
Senast: Millie Trotter
·
Trav Idag tog jag lite bilder efter jobbet :) © på alla... så fråga gärna om ni vill använda dem till något :) Hela albumet lite smakprov
2
Svar
25
· Visningar
1 912
Senast: Messy
·
H
Trav Tänkte att det kunde vara intressant att ta upp vilken station/stuteri vi använder till våra ston om ni har samma varje år eller olika...
Svar
8
· Visningar
928
Senast: grodan boll
·
M
Trav Då ska syster starta storhäst på riktigt för första gången!! No more ponnytrav! ;) Startlista Nr 6, Trollpärlan, som är vår egenuppföda...
Svar
9
· Visningar
947
Senast: Minime
·
Trav Ja, det som jag aldrig trodde skulle hända igen hände i alla fall. Indy har köpt en ny häst. :angel: Det var väl ungefär det sista jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 491
T
Trav Tänkte bara kolla om det rä många här som ska köra/rida på bygdetravet på Åby nu på lördag, den 14juni...? Jag ska vara med iår igen en...
Svar
6
· Visningar
1 430
Senast: trav_malin
·
Trav Håller på att träna upp mitt kallblodssto för att förhoppningsvis kvala under sommaren. Nu börjar hon visa att hon har liiite fart i...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: fethajja
·
A
Trav Vad föredrar ni till träning? Jag kör mest hemma på skumpiga skogs och grusvägar. Har det någon betydelse om man har en känslig häst...
Svar
16
· Visningar
1 598
Senast: Tovig
·
  • Låst
Trav Måste bara få skriva av mig för jag blir så fly förbannad på alla korkade, inkompetenta och fördomsfulla ridmänniskor som aldrig i hela...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka