Indy har köpt häst!

Sv: Indy har köpt häst!

Naffa kastade sig till STC och tittade..
MEN...................
"Look who's talking" var ju en valack efter Big Spender.
Himla jättetur jag hade..slipper köra WSB:aren :D:D

AM

Det gör du ju inte alls! :D Du fick ju priset av Via som gissade rätt. ;)
Min märr finns inte registrerad hos STC än, bara på Blodbanken än så länge. Hon är kvar i USA. Kommer till Sverige i månadsskiftet.

Det gör du ju inte alls! :D Du fick ju priset av Via som gissade rätt. ;)
Min märr finns inte registrerad hos STC än, bara på Blodbanken än så länge. Hon är kvar i USA. Kommer till Sverige i månadsskiftet.

Via har erfarenhet så hon vill gärna behålla priset sa hon :D

Aha...visste i alla fall att det inte var Boko eller Menhammarsmärr, för det stämde inte med staketet..;)

Är det en Andover-märr?

AM

Naffa, ska du inte komma hit och åka efter den snälla WSB märren istället. Vår brukar ta husse och lillmatte ut på söndagsfinåkning med rockard.

Jag kommer snart o hjalper dig med dom :D:angel:
Aker hem fran Napa idag juuuuu.

Grattis Indy till nya hasten!

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 873
Senast: Ajda
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 761
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka