Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav ha era fölisar ute på natten ännu?(bor i Skåne)
Svar
6
· Visningar
906
Senast: peace
·
Trav Varför har en del 2 tyglar som är fästa i en och samma bettring:confused:
Svar
12
· Visningar
1 371
Senast: Montéryttare
·
M
Trav Hur lång/kort tid efter ett jobb pulsar ni hästarna ? En gång eller flera gånger ? Isf, med vilket tidsintervall ?
Svar
6
· Visningar
1 087
Senast: Breakdance
·
G
Trav Tipsade om en sida som hade lagt ut bilder på dyringarna från Elitauktionen, men tråden togs bort. Lägger in bilderna i tråden, så...
2
Svar
34
· Visningar
2 892
Senast: somi
·
Trav Här betäcker vi, som egentligen inte är intresserade av avel, hästar på löpande band. Nu vill jag ha förslag på den HÄR hästen. Vi...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: Konie
·
T
Trav går på ett naturbruksgymnasium och ska till hösten göra mitt projektarbete, inom häst då. Eftersom jag är intresserad och håler på med...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Konie
·
Trav Har just kört igång mitt sto efter behandling. Jag plockade av de sista skorna i förra veckan eftersom de flög av den ena efter den...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Rubbade Ruben
·
Trav Varför i hela fridens namn har Elitkampen plockats bort från V65:an i år?! Den går som lopp 3, före Elitloppsförsöken, istället för...
2
Svar
29
· Visningar
2 143
Senast: dolphinsmile
·
G
Trav Hejsan, Jag har en gamal travhäst hon är född -88. jag undrar bara om det finns nån sida där man kan hitta bilder eller texter om...
Svar
4
· Visningar
3 973
Senast: romantic
·
Trav Lottningen klar, vem vinner^^ 1. Giant Diablo 2. Kito Du Vivier 3. Oiseux De Feux 4. Enough Talk 5. Plantagenet 6. Glen Kronos...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 644
Senast: schelin_j
·
D
Trav De flesta kallblod går att dela in i de två kategorierna.. Nu vill jag höra med er om ni har några teorier om de går att påverka vilken...
Svar
1
· Visningar
1 220
Senast: anhe
·
  • Låst
Trav Åh, nu verkar underforumen vara bortrationaliserade. Varför? Man har ju nästan nyss "lärt om sig" efter förra ändringen. :confused...
Svar
15
· Visningar
1 182
Senast: ameo
·
G
Trav Vad ger ni era föl/åringar för foder? Ja mer än grovfoder alltså och hur mycket? Finns det något man kan ge för att dom ska växa...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 957
Senast: phoenix
·
Trav Hejsan. Finns det någon annan travkanal än atg-live som man kan se på TV direkt? Har både finska och norska travkanalen på TV men hittar...
Svar
4
· Visningar
2 029
Senast: tinafinis
·
Trav Kom igen nu, vem tror ni blir dyrast på elitloppsauktionen? Någon som har studerat katalogen nogrannare? Och vem skulle ni helst...
2
Svar
35
· Visningar
3 851
Senast: Indyhope
·
Trav Nån bukefalist som har nån häst som ska starta? Är det bara vbl som springer elitloppet eller gör kbl det också?
Svar
10
· Visningar
1 122
Senast: misscocacola
·
Trav Håller ej själv på med trav men har ett kallblod som är reggad i STC. Köpte henne Januari -98,var endast 11 år och min första...
2
Svar
35
· Visningar
2 874
Senast: Zandrah
·
Trav Någon som har lust att förklara för mig hur det här med bestraffningar funkar? Att kuskar etc. kan få böter och bli avstängda vid olika...
Svar
9
· Visningar
2 361
Senast: Going Forever
·
Trav blir så förbannad... Iaf, hur jag än gör så kommer jag inte upp i den idiotiska minimivikten. Jag får inskaffa en viktvojlock antar...
2
Svar
39
· Visningar
3 182
Trav Är det någon som vet på ett ungefär när Harper hanovers startar på lördagen, och om det är 08.00 som gäller för insläppet på söndagen...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: Wicestar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka