Elitloppet

Sv: Elitloppet

knappis..

Dte blir antagligen så att jag och en kopis åker till solvalla och fotar på söndagen.. Några speciella man ska hålla ögonen öppna för? :)

er ATG notert på Stockholmsbørsen? eller noe annet relatert selskap?

Oj, det var inte dåligt!

Undra om man själv får ta del av de där pengarna till helgen? ;)

Jag behåller den kommande Elitloppsvinnaren för mig själv så att oddset blir högre! :p

knappis..

Dte blir antagligen så att jag och en kopis åker till solvalla och fotar på söndagen.. Några speciella man ska hålla ögonen öppna för? :)

om du menar hästar så håll ögonen på häst nummer 12 i lärlingseliten.. det är min passhäst :D

Precis! :p men nu är det ändrat så att vi åker dit på lördagen en stund på eftermiddagen :D haha.. Något svårt att bestämma oss:S

knappis..
Om man vill ha fina kort.. var är bästa stället att stå på då? :) Är det tillåtet nere vid staketen till banan?

knappis..
Om man vill ha fina kort.. var är bästa stället att stå på då? :) Är det tillåtet nere vid staketen till banan?

Om man vill ha bra kort så ska du ha en bra kamera och bra zoom objektiv, det är bäst! :angel:

Dröm-scenariot FINALEN

1. Plantagenet
2. Giant Superman
3. Going Kronos
4. Enough Talk
5. Oiseau de Feux
6. Exploit Caf
7. L'Amiral Mauzun
8. Red Chili Pirat

Jag hoppas att ludde vinner.Men tror att Stickan har en räv bakom örat....

Direktsänds kvlaen på tv?? När o var i så fall (alltså inte atg utan "vanlig" tv)

Vilka tider e de nu man ska håla koll på mer än 12:30 o 16:00???
E det de ända?

Kl. 1600?

fra elitloppet.se:
"Lite Elitloppstider söndagen: försök 1 går av stapeln kl 14.35. Försök 2 går av stapeln 15.05. Elitloppsfinalen startar ca 17.05."

KL

Jag som annars inte är direkt inne på trav tänker bänka mig framför tvn kl 16 (det visas på tv4 då) med chokladbollssmet :D :rofl:
Jag tycker det är döspännande att se Elitloppet!

Liknande trådar

S
Trav Sporene er nå trukket: Startfeltet 2.100 meter auto (førstepremie kr. 1.500.000) 1. Colombian Necktie - Uhrberg 2. Jaded -...
2
Svar
33
· Visningar
2 499
Senast: Trygg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter