Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Trav Funderar på att betäcka mitt sto med honom. Är ju första året i svensk avel. Vad tycker ni om honom? Någon som har sett honom eller vet...
Svar
6
· Visningar
1 496
Senast: tinafinis
·
B
Trav Hej! Jag har en 4årig qvadrigo märr som går som en kratta. Jag vet inte var jag ska angripa problemet längre, -snedbalansering...
2
Svar
24
· Visningar
2 496
Senast: Aldermarin
·
G
Trav Har et sto som er 16 år gammel. sist sommer var hun insaminert 3 ganger men tok seg inte. Hun har inte hatt föl innan. Vet. kunne inte...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: Grethe
·
Trav På många selen sitter det ett ganska tjockt däckelunderlägg när man köper det. Låter ni det sitta på och sen sätter ni ett selunderlägg...
Svar
3
· Visningar
1 152
Senast: ghost
·
Trav Stämmer det att man körde trav med älgar förr i tiden? Nån som vet mer om detta? Finns de någon som har en bild på en älg för vagn?
Svar
9
· Visningar
4 454
Senast: martha
·
O
Trav Jag undrar om det egentligen gör någon tidsskillnad i lopp om ryttaren väger t ex 75 kg istället för minimivikten 65? Jag förstår ju...
Svar
4
· Visningar
4 060
Senast: Giantchill
·
Trav Hästen G.R.Daisy skadade sig i lunchloppet idag. Någon som vet hur det gick med hästen? Såg rätt illa ut med kotan o neråt...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: tinafinis
·
S
Trav Hejsan!Sitter och kollar lite på min häst härstamning,han har en del US i sig.Ngn som vet hemsida där man kan kolla upp dom? Han är...
Svar
1
· Visningar
1 019
Senast: spanarn
·
Trav Ja, rubriken säger väl vad den här tråden handlar om. Lite bakgrunds/träningsinfo: Den aktuella hästen är ett 6-årigt vblsto, ostartad...
Svar
7
· Visningar
1 207
Senast: Riley
·
Trav Jag har ett travsto som jag letar efter. Jag har stammen på henne, men jag vet inte vad hon heter. Finns det något sätt som man kan...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: Apollo 13
·
Trav Jag har oförskyllt hamnat i en mindre kul situation. Tvärs över vägen dök det upp fyra ponnyer i helgen. Inga skyltar eller något men...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Djurjouren
·
D
Trav Hur ser era stallportar ut? Nu är de väl kanske inte helt normalt att ha bild på sin stallport om de är nån som har de får de gärna...
Svar
2
· Visningar
2 579
Senast: dolphinsmile
·
H
Trav Har ni något tips på vart man kan köpa graverade namnskyltar till grimmor ? Jag vill ha fina i skrivstil som är ifyllt med svart. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 414
Senast: Comfort
·
Trav Hejsan alla bukefalister. Nu är det så att det var två damer i vårat stall idag eftersom att de vill hitta några hästar att typ stå och...
Svar
5
· Visningar
982
Trav Nu är det snart dags!! Efter att fått hem "Bonkan" i vintras , ett skadat benrangel som egentligen skulle gått till slakt... Så är hon...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Tant Acka
·
D
Trav Är det bara jag som tycker att JO körde bort honom totalt idag?
2
Svar
21
· Visningar
2 506
Senast: Tazmaniandev
·
S
Trav Sporene er nå trukket: Startfeltet 2.100 meter auto (førstepremie kr. 1.500.000) 1. Colombian Necktie - Uhrberg 2. Jaded -...
2
Svar
33
· Visningar
2 499
Senast: Trygg
·
Trav Jag är rysligt sugen att åka. Någon som varit dit? Som ska? Tell me more :D.
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Americanese
·
M
Trav jag har 3 frågor om fyraåringarnas första stora drabbning för året :D vilka är de som ska dit? jag ska.. har nämligen starthäst :D...
Svar
15
· Visningar
1 299
Senast: Netted
·
L
Trav Brukar rida en travhäst på 8 år som vid en böjning visade ordentlig hälta på bägge framknäna. Behandlas med sprutor och vila och ska...
Svar
4
· Visningar
1 223
Senast: Lauraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka