Elitkampen/Järvsöfaks

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Sv: Elitkampen/Järvsöfaks

Jag känner Tanja och vet varför hon slutade. Inget jag tänker dra upp här. Men håller med om att han tror han kan behandla anställda som han vill. Mig bland annat när jag var hos honom på helgerna för ett antal år sedan. Jag slutade, man tar ju inte hur mycket skit som helst.Sa honom ett sanningens ord också. Pratar med honom gör jag men inget mer men får ändå ge honom kredit för att han är bra på att träna kallblod.
Tycker också han ska ge Faksen sin pension nu. Men han kanske får för sig att satsa på rekordet igen om/när skadan läkt ut. Är man galen efter uppmärksamhet så är man.

Liknande trådar

Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
820
Senast: Breaktown
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
893
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka