Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Ja hur gör ni med era starthästar nu när det kommer grönt i hagarna?(ni som har dem i gräshagar) Får de gå kvar eller tar ni över dem i...
2
Svar
25
· Visningar
2 413
Senast: Heira
·
Trav Hur ser en "helt vanlig" vecka/månad ut hos er? Har ni fler än en häst (vilket jag antar att de flesta här har) så får ni gärna skriva...
Svar
11
· Visningar
1 906
Senast: cisssi
·
Svar
9
· Visningar
1 080
T
Trav Min fråga handlar egentligen om ridvärmning, men eftersom jag inte hittade ngn annan tråd som egentligen handlade om själva värmningen...
Svar
8
· Visningar
1 619
Senast: fethajja
·
Trav I fredags var jag in och åt på stallfiket för första gången på åratal. Och blev lite smått chockad över hur usel maten var :crazy:. Dom...
Svar
14
· Visningar
1 707
Senast: BitterAss
·
L
Trav Ja såhär är det,jag har alltså köpt en rockard till min travare(inkörd) Nu behöver jag en sele med o säljaren till rockarden sade att...
Svar
4
· Visningar
1 194
Senast: schelin_j
·
Trav har ni gett era hästar laser behandlign ngn gång?? skrutten fick det idag.. hon som behandlade är homeopat(stavning) och massör...
Svar
12
· Visningar
1 660
Senast: martha
·
9
Trav Har en vblvalack under uppträning som under banjobb hellre joggar lite kallblodspremietempon och tittar på omgivningen istället för att...
Svar
2
· Visningar
1 061
Trav Och behandlingen hjälpte - nästan överrallt :( Vf var ju behandlad knä, kota och hovled, knä var knaappptt e halv grad kvar (ska...
Svar
4
· Visningar
1 508
Senast: Lazio
·
Trav vet ej om tråden ligger rätt men har haft ett par travare skulle gärna vilja veta om de lever eller ej, har hört att man kan söka något...
Svar
6
· Visningar
3 060
Senast: tinafinis
·
L
Trav Kan någon här ge mig ett kvickt råd vad gäller avelsrådgivning? Vart och vem ska jag vända mig till för att få bästa möjliga råd om...
2
Svar
32
· Visningar
3 524
·
M
Trav Har bekanta som har travhästar, blev tillfrågad om jag ville hjälpa till att börja köra den äldre hästen och försöka få ut honom till...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 965
Senast: Cappis
·
Trav Inte kan väl vi vara sämre än de i Rättvik? http://www.jagersro.m.se/events/tjej-22a/index1.html Någon som hade tänkt att gå, i så...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 939
Senast: Lillaloppan
·
M
Trav jag ska köpa en kallblodstravare född 98. han har 43 starter. är de många startet för en kallblodstravare? men han har aldrig varit...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: mctucker
·
D
Trav Vilka konsekvenser blir det för en travhäst om den är harhasig?
2
Svar
24
· Visningar
5 488
Senast: ghost
·
S
Trav Så ut som Goop satt veldig avslappet... bra gjennomført løp :bow:
Svar
13
· Visningar
1 112
Senast: tinafinis
·
P
Trav Hej! Jag har inte skrivit så mycket här men med stort intresse läst vad ni som jobbar med hästarna har uppfattning om olika hingstars...
2
Svar
23
· Visningar
2 595
Senast: fallon
·
N
Trav Skrev här förut och frågade om bra träningstips på gammal gaffelbands häst. Fick hem honom för två månader sen och vi har tränat...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: Najtan Tabac
·
Trav vad brukar kurspriset ligga på och hur lång är kursen? har hört allt från 2 dagar för 1100:- till flera veckor (någon dag i veckan). vad...
Svar
13
· Visningar
3 667
Senast: fethajja
·
M
Trav nu är det lottat och klart till Finlandia Ajo: 1. Jaded - Örjan Kihlström 2. Citation - Björn Goop 3. Express Merett - Pekka Korpi...
Svar
16
· Visningar
1 305
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈