Tjejkväll på Jägersro 22 april

Sv: Tjejkväll på Jägersro 22 april

På publikplats, strax innanför snurrgrinden ner till stallbacken, under taket där det är trappor?

Det är bra om inte alla stannar preciiiis innanför snurrgrinden... :laugh:

Det tycker jag låter som en riktigt bra plats. 18.00 är bra, första loppet går ju inte förrän 18.20 och då är vi ju på plats.

Men ska vi bestämma där då? Kl. 18.00?

Jag är där då. Hoppas jag... Om jag inte har somnat i ett hörn innan dess. Jag har akut sömnbrist idag efter att ha fölvakat och byggt staket hela natten. Jag sov tre timmar på soffan och en halvtimma ute i hagen - i månskenet - medan jag väntade på att det nya fölet skulle äta. (Nej, jag är inte helt normal...)

Då kan jag förstå om du är lite åt det trötta hållet ikväll.... Men herregud vilken vacker måne det var igår kväll! Den såg ut som en ägg-gula!

Själv har jag precis kommit hem från jobbet och nu ska jag käka lite och sen blir det en tupplur på soffan.. Har varit uppe sen 5 imorse och jag är lite nannig i ögat nu...

Ses om några timmar!

Ska bli skitskoj ikväll!!!

åh nä.. jag måste kankse jobba ikväll..... blä..varför jus idag?*morr*
ska se vad jag kan göra.

jag måste tyvärr utgå.... måste ta all extra jobb jag kan med tanke på att jag inte har nåt jobb och behöver lite pengar... hoppas ni får kul och att vi kan göra det fler gånger!!!
*arg*

hej brudar!!
hur har ni haft det? jag har haft t tråkigt!! har varit som en pissemärr nu när jag inte kunde följa med.. har tänkt på er hela kvällen!!!
skriv och berätta för mg hur ni hade det!! åhh...ville va med jue!!!!! krama!!!!

Hemma safe and sound men oj vad trött jag är nu...! Ska dyka ner i sängen alldeles strax annars är man ett lik när klockan ringer kl 05.00.

Ville bara tacka för en jättetrevlig kväll och jag tycker vi kan göra om det någon gång igen! :bow:

Natti natti!

Tack alla för en jättetrevlig kväll! Det får vi göra om.
Synda att du inte kom Sandra_bure, det hade varit kul att träffa dig. Det får bli nästa gång kanske...

Over and out från en supertrött Skaune.

Instämmer, det var verkligen en trevlig choklad. Nej kväll, menar jag! ;)

Herregud vad trött jag är nu.

Försökte skicka ett pm till dig ang 50kg ryttare men din inkorg e full så det gick inte fram... Har iallafall pratat med min kompis och hon var intresserad! Så töm litta i inkorgen så får du hennes nummer!

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 250
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Takire
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 511
Senast: Murphy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 897
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka