Tjejkväll på Jägersro 22 april

Sv: Tjejkväll på Jägersro 22 april

Det verkar vara poppis detta med tjejkväll... :bump:

Det var nästintill fullt sa de på Jägers när jag bokade. :D

Senast ändrad:

Ja jag tror det men jag är inte säker... Du vet nog inte vem jag är för det är hundra år sen ungefär och jag var en liten "stalltjej" då bara! Om du är den jag tror du är så jobbade du för Demoling och hade en schäfertik... Eller är jag helt ute och cyklar nu...? :confused:

Näe jag var hos Rånlund på den tiden och hjälpte Jessica på all ledig tid! Då cyklade man gladeligen 7km enkel väg efter skolan för att få borsta "sin" häst :love:

Hade du inte en egen häst då också? En svartbrun sak..?

Nu är det bokat och klart till:

Djurjouren
sandra_bure
Conversation Piece
Skaune
PiperGarden
Lillaloppan

Det finns tydligen plats för 2 till vid vårt bord... någon mer som vill komma? :D :bump:

Men varför väljer ni datum jag inte kan HELA tiden;). Själv kommer jag vara i ridhästland (scandinavium) och stå i monter hela veckan med början tisdag kväll.
Suck
Ha roligt allihopa!

Men Scandinavium är ju också kul, ju.

/Skaune - ridhäst tjejen

Ah, ok, det var långt efter att jag slutat ha koll på folk i stallarna. Jaja, vi ses ju snart :bump:

Jaha! Ska bara säga att jag tycker det ska bli kul att träffa er allihopa på tisdag! Men nu är ju frågan - när ska vi träffas? Och var ska vi träffas?

Förslag?

Vi kan väl försöka enas om en tid och en plats kanske?

Jag tänker försöka komma till 17.30-18.00.

Jag kommer först vid 18-tiden eftersom jag måste hinna hem efter jobbet innan jag åker in till travet. Ni kanske vill träffas tidigare och i så fall kan jag sluta upp när jag kommer.

Men ska vi träffas vid 18-tiden då?

Var...? På stallbacken eller på platserna någonstans? Jag kommer nog parkera på stallbacken men jag har 2 fullt fungerande ben så jag kan gå en bit..! :D

Ett förslag är ju att vi träffas där det inte är för mycket folk eftersom alla inte vet hur alla ser ut....

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 250
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Takire
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 511
Senast: Murphy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 897
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka