En liten fråga...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Miss Lion
  • Startdatum Startdatum
Sv: En liten fråga...

Haha, är det min förtjänst då jag såg framför mig dig som Ally McBeal :rofl: :rofl:

Jag kanske ska skapa ett nytt nick med ALLA McBeal :rofl:

Va härligt det låter :D
Du har ju alltid en god vän med dig vart du än går :idea:
..och en rolig sån också :rofl:

Nämen fy vilken hemsk film:cry:
Hur kan man bara stå och se på:eek: jag hade rusat in in och skrikit & tjoat!!

Senast ändrad:

Jag stängde av det så fort jag såg vilket klipp de var.. de är taget ur en film om vilda hästar. Det där fölet är fött av ett sto ur en annan flock men var för svagt för att resa sig.. Så efter någon timme fick stoet lov att lämna det. När nästa flock kom så dödade hingsten de. Om de var för att de var en annan hingst avkomma eller om de var för att lätta dess plågor låter jag vara osagt.
Hoppas såklart på den senare..

Jag stängde av det så fort jag såg vilket klipp de var.. de är taget ur en film om vilda hästar. Det där fölet är fött av ett sto ur en annan flock men var för svagt för att resa sig.. Så efter någon timme fick stoet lov att lämna det. När nästa flock kom så dödade hingsten de. Om de var för att de var en annan hingst avkomma eller om de var för att lätta dess plågor låter jag vara osagt.
Hoppas såklart på den senare..

Undra om hästen då inte tyckte att jag ingick i flocken då när han flög på mig..var just på det där sättet..
Eller så kanske det är nåt fel på mig... *asgarv*
Hmmm...

Haha ja han kanske försökte göra flocken en tjänst ;)

Jag har också överlevt en liknande grej. Då var det just J.R. Broline.
Han lyckades få till ett antal öppna sår, två brutna revben, en punkterad lunga och hjärnskakning innan jag fick tag i eltråden så han släppte.

Fin häst att avla på.

Stackars dig! -vilket as! men måste säga att han gav mig en dunderavkomma som jag är väldigt nöjd med-tur att hon inte blev som sin far..

Liknande trådar

Hundträning 5 år gammal riesenschnauzer, levt med katter hela sitt liv. Visar en del tough love, gillar t ex att bära katten, och kan puffa lite...
2
Svar
33
· Visningar
8 495
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Har suttit ikväll och läst lite om olika symptom på adhd på barn. Någon här som har erfarenhet om detta? Det är vår son på 5år som...
2
Svar
24
· Visningar
4 202
Senast: Queen
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 677
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka