Hingst som kan dämpa ett hetsigt sto

Sv: Hingst som kan dämpa ett hetsigt sto

Åh, så han betäcker fortfarande?

Hade en kolsvart liten racerhäst efter honom!
Det snällaste som har gått i ett par skor!

Sv: Hingst som kan dämpa ett hetsigt sto

Jag vet faktist inte om Striking Sahbra, jag tar fått känslan av att det är reglerbara, fina hästar men jag kan ju ha helfel där...

Av de förslagen du har fått här vill jag varna för allt med Pine Chip-blod. De ska du inte ta till hetsigt sto. Daguet Raphide vet jag har gett en del redigt tjurskalliga som varit en mardröm att köra in. Visserligen inte hetsiga...

Supergill känns lite gammal men det är generellt väldigt trevliga hästar. Samma med SJ's Photo. Har du tittat på Classic Photo?

Smasher går väl inte under kommersiellt gångbara nu tyvärr, det är också lugna och trevliga hästar.

Coktail Jet ger jättetrevligt men verkar vara lite "ute" nu.

Lindy Lane tycker jag kan vara ett bra alternativ.

Jag vet inte alls hur Flirtin Man var när han tävlade men han visade ett helt fantastiskt temprament på Åbys hingstvisning, underbart snygg var han också.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Är flitig läsare här på forumet, men har nu (äntligen!) skaffat ett konto. Jag har en fundering som jag gärna vill ha input på...
2
Svar
21
· Visningar
2 868
Senast: MiniLi
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·
Avel Hej! Nästa år vill jag betäcka min övervuxna ridponny. Tyvärr är hon okänd, imp från danmark. Jag funderar antingen på en...
Svar
12
· Visningar
2 115
Senast: hetluft
·
Avel Hej allesammans! Nu är det så att mitt sto börjar närma sig slutet på en tävlingskarriär och starten på ett liv som mamma. Hon kommer...
2
Svar
30
· Visningar
4 228
Senast: theJohanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar