P
phoenix
Sv: Foder till unghäst
Vi är alla fanatiker, vi håller ju på med hästar. Det bara tar olika uttryck!
Vi är alla fanatiker, vi håller ju på med hästar. Det bara tar olika uttryck!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är trött på att släpa hem tunga lucernpellets och håller på att gå över på soja. Har vant i ett tag nu, började med 1/4 dl i 2 dagar och höjde sen med 1/4 dl om dan. Lät lucernen vara kvar ett tag. Nu minskar jag lucernen och är upp i 2 dl soja om dagen och inga symptom på någon häst ännu att den skulle må konstigt av det.
Fast jag tror du får bättre svar på foderforumet förstås , här diskuterar vi tränande eller blivande TRAV-unghästars foder
Mvh/Somi
Haha, vad stroppigt det där lät.. Syftade bara på att du hade Frieser och var inne på Trav-forumet Klart du får vara med här.
Mvh/Somi
Jag är trött på att släpa hem tunga lucernpellets och håller på att gå över på soja. Har vant i ett tag nu, började med 1/4 dl i 2 dagar och höjde sen med 1/4 dl om dan. Lät lucernen vara kvar ett tag. Nu minskar jag lucernen och är upp i 2 dl soja om dagen och inga symptom på någon häst ännu att den skulle må konstigt av det.