Attraktiva hingstar 2009?

Sv: Attraktiva hingstar 2009?

Windsong's Legacy tror jag med måste bli hett.
Sen är det ju lite snack om Scarlet och Malabar Cirlce Ås just nu.Fast det var det ju tidigt om Starship Eterprise oxå,så man ska kanske vara lite försiktig.
Mest av alla hoppas jag på Gigant Neo.

Ja, det ska bli väldigt intressant att se vad som händer med Scarlet och Malabar. De har ju lämnat bra "so far", men som sagt så var det med Starchip också i början.

Nice Love tycker jag verkar intressant.

Jag visste inte riktigt var jag skulle lägga detta inlägg men jag kör i den här tråden...

Jag såg en så j-a fin ettåring efter San Pellegrino ute på banan i dag, rörde sig skitfint i lite svårsprunget underlag på motionsslingan i tempon mellan 2.10 och 3 min. ungefär utan ett felsteg.

Riktigt fint steg hade han och lååååånga bakben.

Tränaren hade en till som han var lika nöjd med...

Martha: Hur artar sig din???

På tal om Starchip - han kostar 5000 kronor nästa år. Lite skillnad mot vad han kostade första året.

KL*
Jag tror att American Winners avkommor kommer att vara fortsatt intressanta i aveln i flera år.

Lägger till efter ha funderat lite.... Valley Victory söner, tex Yankee Glide, borde också vara intressanta då också.
Alf Palema, nja.... men kanske inte genom Gidde.....

Finns det något bra exempel på korsning mellan
American Winner-blodet och Valley Victory-blodet ???? Det vore mycket intressant !!!!

Nu har jag en fråga till alla er som kan avel. Skulle vilja ha båda dessa hingstars linje i samma föl.

Vad tycker ni om dom här korsningarna?
För mycket linjeavel?

Chocolatier + Diesel Don

Chocolatier + Amber I Can

Thai Tanic + Amer I Can

:bump:

Jag riktigt älskar psyket på Thai Tanic :love:
Fin är han åxå, och rätt inställning i loppen, en riktig fighter!

Nja, fel ordval från mig :smirk:
Men han har inte riktigt fått till de i loppen nu på sistone..

Jag tror Mr Pine chip kommer bli Kanon i aveln!
Varenne,Going kronos,Thai tanic,muscle memory.. mfl..

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: Pegasus63
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 861
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar