Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Igår, 080812, är en dag som går till historien. Det var dagen, då hästen som jag ägt ett år om två veckor, som då var i...
Svar
12
· Visningar
1 268
Senast: Maxkingen
·
G
Trav Hej, vad ligger vilopulsen på ungefär? Och vad är maxpulsen? Läste att Maharajah hade 50 i puls efter körjobb på 2,1 mil. Det säger...
Svar
3
· Visningar
2 118
Senast: ghost
·
D
Trav Nej, nu är de dags för mig att ställa alla dessa dumma frågor som jag bävat för ett tag nu. :angel: Jag har själv knappt någon...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 140
Senast: tinafinis
·
A
Trav Jag är sugen på att flytta till Göteborg men jag vet inte vad jag ska göra av hästen, :crazy: problemet är att de är en kallblodstravare...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: Jennifer Nilsson
·
Trav När jag skulle bli ägare till min häst så skrev jag till dom att dom kunde sätta in henne på träningslistan också. Men det kunde dom...
Svar
3
· Visningar
823
·
Trav jag har lite funderingar på journalerna från kliniken där hästen varit. om man åker på en annan ATG klinik så brukar de kunna skicka...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Nominous
·
H
Trav Någon som har en avkomma efter honom eller bilder på någon? Vad tror ni om honom hans stam är ju inte dålig i allafall.. läste i ett...
2
Svar
34
· Visningar
3 184
Senast: Nafayette
·
Trav Hur snabbt anser ni att en häst bör kunna springa på en milebana för att reda av et premielopp på en 1000-meters bana??
Svar
14
· Visningar
1 363
·
Trav Behöver lite hjälp, var och fotade på kallblodskriterieuttagningarna här hemma på Dannero, fotade denna vackra hingst på stallbacken...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: electra1
·
Trav Har en shettisdam som jag tror att jag måste komplettera utrustningen till. När hon går i lopp med uppkäk så drar hon upp halsen så hon...
Svar
9
· Visningar
2 747
Senast: Jamtland
·
G
Trav Hur får man på bästa sätt tag på jobb i travstall? Det börjar närma sig för mig att söka ett jobb men vet inte vart jag ska vända mig...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Fnitter
·
Trav Jag tycker det är bra att publiken kan komma fram och kika på hästarna. Man pratade om att den i gävle kanske var lite smal om hästarna...
Svar
5
· Visningar
714
·
D
Trav Nu tycker jag vi ska få en tråd när vi kan får lägga in massor med bilder och info om våra födda 08a. Där vi kan får säga "åh va söt"...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 756
Senast: via
·
Trav Skulle vara kul att hur ni njuter segerns sötma :).
2 3
Svar
40
· Visningar
3 032
Senast: Corminta
·
A
Trav Det var det fräckaste. MIN häst ska ju heta See You In Court. Och så finns det redan en Seeyouincourt. :cry::cry::cry: Och det är...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 361
Senast: fethajja
·
Trav Räcker det med tvätt i 40 grader för att få väck dopingklassade salvor från paddar / backontrack skydd mm ? Håller just nu på och...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: viking
·
Trav Tycker jag har letat överallt på blodbanken nu men jag kan inte hitta var dom skrivit ut auktionspriserna på hästarna. Eller e jag...
Svar
2
· Visningar
1 112
·
H
Trav Hur tror ni det kommer gå för honom i avlen. Någon som har bilder på hans avkommor? Vad hade han för respektive bra/dåliga egenskaper...
Svar
1
· Visningar
816
·
H
Trav Ger avkommor som kan registreras i avdelning 1A som ex Nuage de Lait eller övriga listhingstar vissa e ju inte med i hingstkatalogen...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Giantchill
·
A
Trav Hej! Jag undrar nu när jag sitter och kollar runt på olika montésadlar... Får man använda galoppsadlar i montélopp? De ser ju...
Svar
7
· Visningar
1 272
Senast: Ballerina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka