ÅÅÅ nej! Namnet är upptaget!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Ally McPiece
  • Startdatum Startdatum
Sv: ÅÅÅ nej! Namnet är upptaget!

Jag tror att alla varianter på See You In court antingen kan förväxlas med det som redan finns eller är för krångliga.

Efter att ha dragits med smeknamnet "Annette Pellini" halva livet så går alla Pellini-namn fetbort. Dessutom är det ju en annan uppfödare som har det stuterinnamnet.

Hur registrerar man ett stuterinamn? kan ingen utom jag använda detta namnet när dem döper sina hästar sedan eller hur fungerar det.

Jag är inte helt säker, men det blir väl automatiskt så när man har ett bolagsnamn eller stallpseudonym registrerat?

Jag vet att det finns en Pellini-häst som inte är uppfödd av dem, men då krävdes Stall Pellinis godkännande.

Förstå när hästen leder in på upploppet och speakern vrålar All Raise, All Raise !! Fast då står nog alla upp redan eftersom det är klart att den hästen vinner..... :laugh:

Förstå när hästen leder in på upploppet och speakern vrålar All Raise, All Raise !! Fast då står nog alla upp redan eftersom det är klart att den hästen vinner..... :laugh:

Aah, det var ju ett jättebra namn!

Om du ska namne hästen till Court in Court så se för helsike till att den halländska löpningsreferenten har tydliga R i sitt vokuabulär! :eek:

Då du verkar svag för blondinnamn så kan jag meddela att pållan Courtney Love gick till Trappelanda 2001! ;)

F.ö tycker jag att Sueme är ett kanonnamn!

Om du ska namne hästen till Court in Court så se för helsike till att den halländska löpningsreferenten har tydliga R i sitt vokuabulär! :eek:

Då du verkar svag för blondinnamn så kan jag meddela att pållan Courtney Love gick till Trappelanda 2001! ;)

F.ö tycker jag att Sueme är ett kanonnamn!

:rofl:
Just, man får passa sig så med alternativa uttal. Bra tänkt.

Tackar, det lutar och SUEME nu.

* Silver Fellini (Ja Fellini o inte Pellini)

* Bellita

* Klara Enip

Eftersom du inte direkt gillade mitt namnförslag som jag hade åt kallblodet (you know :angel:) så tänkte jag nästan låta bli att svara i den här tråden..
MEN nu kan jag inte det! :D

Mitt förslag är Barely Legal :idea::D

Eftersom du inte direkt gillade mitt namnförslag som jag hade åt kallblodet (you know :angel:) så tänkte jag nästan låta bli att svara i den här tråden..
MEN nu kan jag inte det! :D

Mitt förslag är Barely Legal :idea::D

:bump::bump::bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka