Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Mamsen sålde en ett travarsto som vrit ridhäst sedan 4 års ålder & är idag 11 år. Den 10/8 kom hon hem efter 1 år borta hos fodervärd...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 442
Senast: BitterAss
·
M
Trav ...bara lyckas...?! Skulle mocka idag, och sög tag i en bra och lätt grep. Var nästan klar, skulle bara vända runt spånet en sväng...
Svar
16
· Visningar
1 473
Senast: dolphinsmile
·
Trav Som de flesta vet här så har jag 2 hästar, Alice ( leasing) & Dover Calais (dräktig) hos mina föräldrar, men det är mer mamma än pappa...
Svar
14
· Visningar
1 317
·
Trav I dag var det verkligen trav när det är som bäst! När man totalt glömmer spel och pengar! När travet bara är sport, sport fullt av...
Svar
14
· Visningar
1 032
Senast: fethajja
·
Trav Ni som kan det här.. När man öppnar resultatlistan på en häst på atg så undrar jag vad resp del står för. Ett exempel: Ro - 041023-3...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: Riley
·
Trav Har ni tips på vad jag kan göra med min lilla busiga ettåring när hon håller på o fjantar och lyckas knycka tömmen för mig när det inte...
Svar
2
· Visningar
1 321
Senast: tinafinis
·
Trav Åter en gång har italiensk häst stulits.. Spekulation denna gång är att han har hamnat i södra delen för så kallade illegala gatlopp...
2
Svar
20
· Visningar
2 057
Senast: Nebraska
·
Trav Vår första sålda uppfödning slutade idag fyra i kriteriefinalen..!!:bump: Han kvalade in som sista häst för två veckor sedan och jag...
Svar
14
· Visningar
1 268
Senast: fethajja
·
D
Trav Jag har länge suktat efter dom nya polarmätarna, med tillhörande dataprogram. Men har med tiden insett att det är för mig orealistiskt...
Svar
13
· Visningar
1 932
Senast: ghost
·
Trav Jaha, då var det åter igen dags :bump: uttagningarna på fredag, vilka tror ni tar sig till finalen? vem tror ni vinner finalen...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 264
M
Trav hej finns det någon därute som vet något om travhingsten extrem vore roligt att kunna hitta en bild på honom nånstans och även få veta...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Steppan
·
K
Trav Kom igen nu och ge mig era åsikter om hingstarna (linjerna) Sierra Kosmos & Meadow Road
Svar
7
· Visningar
1 121
Trav jahaja, då blev man genast väldigt nervös, varför vet jag inte då jag kört så pass mycket ponnylopp :p Iaf, ska snart starta i ett...
Svar
9
· Visningar
1 939
Trav Hur gör ni som leasar häst i företaget när det gäller bokföringen och utbetalningar till ordinarie ägare? Nåt speciellt konto och...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: ghost
·
M
Trav hade vi inte nån sån där "lek" för ett tag sen där man fick gissa vilken häst + kusk/ryttare som fanns på bilden? jag har för mig det...
176 177 178
Svar
3 541
· Visningar
142 199
·
Trav Behöver man pad under sadeln eller funkar det ändå? Och vad ska man hålla koll på med kroppen som kan antas vara "typiska" muskulära...
Svar
9
· Visningar
1 314
Trav Finns det ryttare som väger in en bra bit över 65 som har några framgångar inom monte´n eller är det bara 65 som gäller om man ska vara...
Svar
4
· Visningar
1 403
Senast: tinafinis
·
Trav vet ni någon som kör turer till italien och vad dom kostar? ska antagligen få hem en häst där ifrån och vill veta om ni vet någon bra...
Svar
8
· Visningar
1 268
Senast: Cambrie
·
Trav Jag och en kompis hade en diskussion ang. böterna häromdagen. De ekipage som får böter betalar ju in dessa till STC(?), men borde...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: schelin_j
·
Trav Nyfiken om det finns någon ifrån samma område? :laugh: Själv är jag från Trolhättan.
Svar
2
· Visningar
701
Senast: Mauthoria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka