Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Trav Fånigt egentligen, detta bör man kunna svaret på. Har rotat runt på STC:s hemsida utan att hitta något i klartext. Måste hästen ha pass...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: ELine
·
Trav Om man har en frysmärkthäst men inget namn på kusen kan man då på nåt enkelt sätt ta reda på vad hästen ifråga heter?
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: solros
·
Trav Min favorit i stallet där jag sprang som liten var hingsten Dancer's Impish, i Sverige ingen jättehit men med bra resultat i USA...
Svar
3
· Visningar
1 346
D
Trav Jag har funderat länge på hur jag ska lägga upp träningen på mitt sto när jag får hem henne om ett par veckor. Hon är ett kallblod och...
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: dolphinsmile
·
Trav Hot; 1.Derbyt Förstås. Ända sen jag såg Sahara årsdebutera var jag säker på att han är derbyvinnaren. Men Wellino var läcker i...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 297
Senast: j_m_b
·
Trav Ja, hur skulle ni göra? Nya pållan var väldigt sned när hon kom, har rätat ut sig märkbart men givetvis får hon en j-a träningsvärk...
Svar
11
· Visningar
1 282
Senast: ghost
·
Trav Kan någon vara snäll och förklara för mig vad ett preparélopp är för någonting? Jag har fattat det som att man typ kör skiten ur...
Svar
6
· Visningar
1 036
T
Trav Vad har ni för erfarenhet av små travare, har dom några större chanser att hävda sig i lopp? Har kollat på ett kallblodssto, ägarna vet...
Svar
10
· Visningar
1 165
Senast: juvelen
·
Trav Ja då har min lilla häst lyckats få en spark på skenbenet. Har ett sår och hon har varit svullen sen det hände. Exakt en vecka sedan...
2 3
Svar
45
· Visningar
11 715
Senast: tinafinis
·
Trav Är det någon som har något begåvat att säga om hans stam? Som vanligt är det ju inte så himla lätt att bli klok på vad fransmännen...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 858
T
Trav Godmorgon Bukefalister! Har en sån där vit förbygel med grönt foder och förra gången jag startade så la jag den i hetvatten för att...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: cämela
·
T
Trav Nu börjar jag bli rätt så trött på alla dessa människor som klagar på detta med travet. Att folk kan med att sitta å säga att man är...
Svar
7
· Visningar
1 264
·
Trav Ni med korsis hästar, hur tränar ni för att undvika korsis? Och vad har ni för tankar och funderinga och erfarenheter? Humlan...
Svar
15
· Visningar
1 611
Senast: Corminta
·
K
Trav En legend har gått ur tiden. Sören Nordin har avlidit, 91 år gammal. Hans betydelse för svensk travsport kan inte nog uppmärksammas...
Svar
16
· Visningar
2 014
Senast: tinafinis
·
Trav Ska flytta till Skara för utbildning i ett par år och funderade på om det var någon här som håller till på Axevalla? Funderar på att...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: Santoxen
·
Trav nu var det dags för derbyt! ;) derbykvalen: http://www.travronden.se/edrum.jsp?article=23531 stoderbykvalen...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 653
·
G
Trav På torsdag som kommer ska jag fara med syrrans häst Abbe på slakteriet i delsbo. Detta är en varmblodstravare som tyvärr fått en skada...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: gladys
·
Trav Jag ska ta licens nu till våren och jag har några små funderingar. jag ska ta nåogn amatör licens av något slag och det är här min...
Svar
5
· Visningar
1 465
Trav Från www.trav24.no "Tidenes avlsmatador Elding døde i dag etter å ha gjennomgått en tarmslyngoperasjon i går. Rappfot-sønnen er far...
Svar
5
· Visningar
1 428
Senast: dolphinsmile
·
Trav Någon bukare som ska dit då? Med eller utan häst? Jag ska ev dit då! :)
2
Svar
36
· Visningar
2 068
Senast: BitterAss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar