Solvalla 31 augusti? på söndag..

Sv: Solvalla 31 augusti? på söndag..

han kändes jättefin i värmingen. formen (och rutinen) fortsätter uppåt men det kändes förjävligt när han galoppera! :( helt omotiverat. gick barfota runt om för första gången men det ska inte ha vart det, isf möjligt att han blev för rapp bak.. han är en liten fegis emellanåt.. men ja.. vi tar dem nästa gång :banana:

han kändes jättefin i värmingen. formen (och rutinen) fortsätter uppåt men det kändes förjävligt när han galoppera! :( helt omotiverat. gick barfota runt om för första gången men det ska inte ha vart det, isf möjligt att han blev för rapp bak.. han är en liten fegis emellanåt.. men ja.. vi tar dem nästa gång :banana:

hmm.. jag tror det kallas kusklös:angel::p

tråkigt, know the feeling. "vår" felade också, ohotad i ledningen...hade vunnit enkelt...rädd att de sitter i skallen dock.

mitt tips är att inte söka :p
(fast bättre att fråga misscocacola eftersom att hon jobbar där, jag har bara hört dåligt..)

Ja det var ju lite tråkigt att vi inte kom iväg pga missförstånd...

westernhästen ni inte fick se, hehe;

23018644.jpg

min pålle fanns inte med i albumet och du är inte inloggad på msn ju ;)

Såg att du fotat min granne, brun häst med bläs & "tant" med svart hjälm, lila dress & låååång fläta. Helenas Victor heter kusen :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Daniel Wäjersten blev Kriteriekvalens kung och kvalade in tre hästar till superfinalen på Solvalla nästa helg. Nu har han bestämt vilka...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 737
Senast: Mia_R
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar