Svenskt Travderby!

Sv: Svenskt Travderby!

MMM, snöpligt!

Men ja kan ju skryta med att jag har skött en som blev 3:a i uttagningen (som favorit eller näst intill) för ett par år sen, 2:an med galopp året efter och sedan en vinnare i Derbyhoppet istället.
Efter de loppet la dom ner derbyhoppet....

MMM, snöpligt!

Men ja kan ju skryta med att jag har skött en som blev 3:a i uttagningen (som favorit eller näst intill) för ett par år sen, 2:an med galopp året efter och sedan en vinnare i Derbyhoppet istället.
Efter de loppet la dom ner derbyhoppet....

:rofl: Undrar hur Jägersro tänkte?
"Nu när Ingrid Bengtsson har vunnit Derbyhoppet så kan vi lika gärna lägga ner skiten!" :eek:

Jag håller en tumme på Lass Inspiration och Lutfi kolgjini i travderbyt.
en chansning som mycket väl kan gå hem!

*kl*

Med tanke pa formen pa stallet vi har nu, sa baddar det vall inte for nagon annan an Lian i derbyt? ;)

aven om jag tror det kommer bli match mellan sahara dynamit, o dust all over, men jag tror anda pa det enda stoet.....;)

Senast ändrad:

*kl*

Med tanke pa formen pa stallet vi har nu, sa baddar det vall inte for nagon annan an Lian i derbyt? ;)

aven om jag tror det kommer bli match mellan sahara dynamit, o dust all over, men jag tror anda pa det enda stoet.....;)

Undrar vem som ska köra Lie Detector nu när Örjan valt Dust All Over? Sjunnesson kanske?

KL

Det är väl auktion ikväll va? Vilka ska dit?

kl

kikade pa startlistan nu och da kan ju jag skryta med att jag skott en av finalisterna i stoderbyt :angel: ;)

Å jäklar. Men hon har hämtat sig efter det då, verkar det som. :D

Ja, det verkar som det ;)
Forresten ska det vara ett "ö" istallet for o i skott, jakla engelska datorer :p
Annars hade hon nog inte varit i startfaltet overhuvudtaget :angel:

Hasten heter Victoria Sisu :D

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 334
Skola & Jobb Hej! Jag sitter och velar om plugg/ jobb. Har en civilingenjörsexamen och jobbar inom det området nu men börjar inse att jag kanske...
2
Svar
23
· Visningar
4 215
Senast: tex
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 973
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 647
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar