Svenskt Travderby!

Sv: Svenskt Travderby!

*kl*

Rent logiskt borde ju Coktail Will vinna. För de tre senaste åren så har ju begynnelsebokstäverna "Co" sopat rent i Derbyt: Conny Nobell, Colombian Necktie samt Commander Crowe. :angel:

Grattis till Sahara Dynamite med team, men hade hoppats på Lie Detector... :crazy: Spännande lopp iaf! :d

själv är jag glad för tjejen som tog hem 3epriset i stoderbyt. hon är GRYM!:banana::bow:

hm, vem kom trea?

vår tycker inte om det här alls längre.. såg loppet nu i eftehand och man riktigt ser hur hon säger "näe, jag vill inte!!" och bromsar så mkt hon kan... men jag kan inte annat förstå henne när hon gång på gång får gå den tuffa vägen..

retligt då att hon aldrig haft lägre puls efter ett lopp, är i sitt livs form och inte alls så trött..

stackars pållen.. :(

så himla kul att Sahara Dynamite vann :bow: bästa hästen helt klart!

men synd för erik o wellino, för han var också riktigt bra!

och lie detector var jättebra som trea ju! :bow:

ja och hon är hur snäll som helst en riktig pärla:) + att jag gillar hennes skötare & tränare jättemycket :)

ps har du hört att joki ska sluta?:cry:

*kl*

Rent logiskt borde ju Coktail Will vinna. För de tre senaste åren så har ju begynnelsebokstäverna "Co" sopat rent i Derbyt: Conny Nobell, Colombian Necktie samt Commander Crowe. :angel:

Denna häpnandsväckande uttalstrend fortsätter!:eek:

Jorma Contio vann!

;)

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 334
Skola & Jobb Hej! Jag sitter och velar om plugg/ jobb. Har en civilingenjörsexamen och jobbar inom det området nu men börjar inse att jag kanske...
2
Svar
23
· Visningar
4 215
Senast: tex
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 973
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 647
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar