Stochampionatet!

Sv: Stochampionatet!

*kl*

nu är det bästemt... jag ska till axevalla varenda dag (ingen övernattning får man heller, vi måste åka fram och tillbaks :p)... har starthäst på fredag i ett fyraåringslopp, starthäst i silverdivisionen på lördag och stochampionatet på söndag :)

Jag åker upp över dagen på lördag.

Bror och hans rövarband prenumererar på husvagnsplatserna längst fram vid startlinjen.

-Kom dit och säg Hej!

Kommer att ha extra koll på, och självklart hålla tummarna för, alla Bukehästar som är till start och givetvis -bakom ett par Helgeliknande solglasögon- även spana in vilka ni är! :D

Finns det någon sammanställning om vilka hästar från Buke som startar under helgen?

Lördag
Lopp 7 - Right Over

Söndagen
Lopp 6, Lobys Alice
Stochampionatet lopp 8- Mellby Rapp, Sissel Godiva

Åh, vad bra att ni lägger i det så här.
Jag lägger till anledningen till varför jag är där ;):

Lördag
Lopp 7 - Right Over
Lopp 9 - Good Vibration E.

Söndagen
Lopp 6, Lobys Alice
Stochampionatet lopp 8- Mellby Rapp, Sissel Godiva

Glor Trygg in min pålle när hon travar runt i sin slappa stil ; gapa på henne " Lalla Lus", "Fetto" & speciellt "Makkara" ( eller hur det stavas) så hon blir lite grinig & tar i :rofl:

ja så nu tycker jag vi går fram o hälsar om vi ser varandra!

jag är blond, 170cm och kommer ha en blågul jacka + jeans och vita gympaskor.
och om jag inte har jackan på mig kan ni ju titta på pållen, hyffsat stor o smäcker fuxa! haha:D

nu KAN ni inte bara missa mig! :devil:

Jag hade gärna både kommit fram och hälsat och skrikit Fetto Lalla Lus -inte samtidigt dock ;)- men jag kommer bara var där över lördagen..:cry:

hörru gullet, hör av dig på söndag då när du är där. om du har tid vill säga ;)

nu drar jag från ett soligt 08:a till ett mindre soligt (vad jag förstått på väderleksraporten) skara :crazy:

fast det gör mig inget, jag har fått nog av sol i veckan :D

tjoho :banana:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 230
Senast: malumbub
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar