Stochampionatet!

Sv: Stochampionatet!

ja så nu tycker jag vi går fram o hälsar om vi ser varandra!

jag är blond, 170cm och kommer ha en blågul jacka + jeans och vita gympaskor.
och om jag inte har jackan på mig kan ni ju titta på pållen, hyffsat stor o smäcker fuxa! haha:D

nu KAN ni inte bara missa mig! :devil:

Men, vi har juh redan hälsat ;) räcker inte det? :rofl:

hahahaha, vadå menar du att en gång räcker?! :eek: :cry::rofl:

haha aaa... nej då! klart jag ska hälsa, måste juh glo på fuxan live ;)

minns inte så mkt av våra sista timmar tillsammans sist, men kommer ihåg att mina fötter var mer än döende & jag gick barfota med skorna i handen från münchen till bilen :rofl:

haha aaa... nej då! klart jag ska hälsa, måste juh glo på fuxan live ;)

minns inte så mkt av våra sista timmar tillsammans sist, men kommer ihåg att mina fötter var mer än döende & jag gick barfota med skorna i handen från münchen till bilen :rofl:

menar det!

ohmy, DU MED?! :eek: :rofl: ärligt, mina fötter har a-l-d-r-i-g varit så döda.. en sträcka som vanligtvis tar tre minuter tog tjugo..

och det är väl inte så konstigt, vi försvann ju från varandra! fast ja, det var ju dimma :D

jag är jätteglad för Madde (skötaren) och Lie Detectors skull, verkligen!:bow: Madde var så lycklig:love: hästen var bara bäst!

vår pålla ska kollas upp igen, riktigt ordentligt, för inte var hon frisk :crazy:
johnny hade i princip inget alls o köra med, hon var bara lat o loj och det var inget klös i henne alls.
pulsen var en aning hög och gick inte ner något alls.
förmodligen vann hon kvalet på ett bra sätt tack vare skalle + att hon fick ett väldigt enkelt lopp och inte behövde ta ut sig där.

hoppas vi kommer igen :)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 230
Senast: malumbub
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar